آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ماجرای مزاحمت زمین‌خوار یزد برای مادر و دختر



کارآگاهان پلیس فتا فردی را که از طریق عضویت در یک شبکه اجتماعی برای یک مادر و دختر ایجاد مزاحمت می کرد شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "حسین رضایی" رئیس پلیس فتا استان یزد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: چندی پیش بود که یک خانم با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و از فرد ناشناسی در خصوص ایجاد مزاحمت در فضای مجازی اعلام شکایت کرد.

شاکیه به افسر پرونده گفت: "مدت بسیار زیادی است که فرد ناشناسی از طریق شبکه های اجتماعی تلفن همراه برای من و دخترم ایجاد مزاحمت می کند و جدیدا با ارسال تصاویر زشت و مستهجن به گوشی های تلفن همراه من و اقوامم برای من ایجاد دردسر کرده است".

سرهنگ رضایی گفت: کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی، شماره تلفن همراه متهم را ردیابی کرده و موفق به شناسایی محل اختفای وی شدند.

رضایی ادامه داد: ماموران پلیس فتا در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم 45 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی انجام شده از محل اختفای وی، یک دستگاه گوشی تلفن همراه که متهم از آن طریق برای این خانواده ایجاد مزاحمت می کرد کشف کردند.

وی افزود: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت، زمین خواری و .. است در بازجویی های اداره پلیس به نصب یکی از نرم افزارهای تلفن همراه و عضویت در آن و ایجاد مزاحمت برای شاکیه و دخترش اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان یزد با بیان اینکه متهم روانه زندان شد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با هرگونه جرایم و مزاحمتیس در فضای مجازی مراتب را به پلیس فتا اعلام کنند.


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------