کشف جسد پوسیده از یک چاه



رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن گفت: تیمهای امدادی جسد پوسیده یك جوان 24 ساله را پس از دوماه سقوط در چاهی در روستای تخت از توابع رزن، خارج كردند.

به گزارش آرمان، مهران صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فردی كه در حال گذر از زمین كشاورزی و چك كردن موتور آب بوده متوجه لباسهای كناره چاه شده و پس از رصد داخل چاه قسمتی از بدن جسد را مشاهده كرده و موضوع را به پلیس 110 خبر می دهد.

وی اضافه كرد: پس از اعلام عوامل انتظامی مبنی بر سقوط یك جوان در داخل چاه تیم های امدادی هلال احمر در محل حادثه حاضر شدند.

وی توضیح داد: شواهد و قرائن حاكی از آن بود كه فرد جوانی دو ماه پیش از منزل خارج شده و به خانه بازنگشته است و خانواده او با توجه به سابقه دار بودن فرد در سفرهای طولانی مدت، موضوع را به پلیس خبر نداده بودند.

وی بیان كرد: این فرد به عللی نامعلوم در یك چاه 12 متری در مزارع روستای تخت وارد شده و پس از خفگی، جسد وی بیش از دو ماه در آب قرار داشت كه این امر موجب پوسیدگی اندام متوفی شده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن اضافه كرد: تیم پایگاه سردرود به همراه دو تیم پشتیبانی بلافاصله پس از اعلام این موضوع توسط عوامل انتظامی در محل حادثه حضور یافتند ولی بعلت پوسیدگی بدن متوفی و احتمال قطعه قطعه شدن آن هنگام جابجایی، عملیات خروج جسد از چاه حدود یك و نیم ساعت طول كشید.

صفری با ذكر اینكه جسد این جوان با استفاده از گونی به خارج از چاه منتقل شد گفت: روان بودن آب چاه، جسد را به قسمتی از دیواره آن هدایت كرده و همین امر كار امداد و نجات را برای جابجایی جسد دشوار كرده بود.

شهرستان رزن با سه بخش مركزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سكنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 كیلومتری مركز استان قرار دارد.

روستای تخت از توابع بخش سردرود شهرستان رزن است.

 

اخبار  حوادث  -  آرمان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------