قتل؛ پایان فحاشی در خیابان



فحاشی در خیابان با درگیری دسته‌ جمعی و قتل پایان یافت .  

به گزارش جام‌جم ، ساعت 21 و 30 دقیقه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از درگیری دسته‌جمعی در منطقه مسعودیه خبر داد. ماموران با حضور در محل مورد نظر مشاهده کردند پسر جوانی بر اثر اصابت ضربه چاقو به گلویش به قتل رسیده است. مامور پلیس با مشاهده درگیری قصد دستگیری قاتل را داشت که متهم فراری مامور پلیس را زخمی و فرار کرده بود.

ماموران پلیس در ادامه با شناسایی قاتل و تعقیب او، با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح و کمک اهالی وی را دستگیر کردند.

با گزارش وقوع این جنایت به قاضی ایلخانی، بازپرس ویژ قتل دادسرای تهران، جسد پسر 21 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد. این درحالی بود که در ادامه تحقیقات، ماموران در همین ارتباط شاگرد مغازه لبنیاتی محله را به اتهام همدستی در این قتل بازداشت کردند. متهمان روز چهارشنبه برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

متهم به قتل در بازجویی‌ها گفت: من مغازه لبنیاتی دارم. شب جنایت مقابل مغازه ایستاده بودم و شاگرد مغازه هم کنارم بود. همان موقع چند پسر جوان در حال عبور از مقابل مغازه‌ام بودند که ناگهان زنگ تلفن یکی از آنها به صدا درآمد و او به محض پاسخگویی به تلفن، شروع به فحاشی کرد. از پسر جوان خواستم در خیابان فحاشی نکند، اما او توجهی نکرد و میان ما درگیری لفظی و فیزیکی رخ داد.

وی اضافه کرد: در ادامه این درگیری، دوستان من و مقتول هم وارد نزاع شدند. مقتول از دوستان همان پسری بود که فحاشی می‌کرد. من چاقو داشتم، اما به او ضربه‌ای نزدم. سه متهم دیگر این پرونده نیز به شرکت در درگیری اعتراف کردند، اما اتهام قتل را قبول نکردند.

متهمان پس از بازجویی‌های مقدماتی با قرار بازداشت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------