اعتراف باند کوچولوها به دزدی



 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

دزدان حرفه‌ای که با تبهکاری‌هایشان در قائمشهر تحت تعقیب بودند به دام افتادند.

  اقدام‌های پلیس برای به دست آوردن ردی از این باند با گزارش‌هایی از وقوع چندین سرقت مشابه در نقاط مختلف قائمشهر و شهرهای اطراف در دستور کار قرار گرفت.در همه این سرقت‌ها، دزدان در فرصت مناسبی به کمین نشسته و اموال با ارزش داخل خودرو را به سرقت برده و گاهی خودروها را نیز مورد دستبرد قرار داده بودند.

 

با توجه به این گزارش‌ها بود که به دستور سرهنگ طبری رئیس پلیس قائمشهر تحقیقات گسترده‌ای  برای ردیابی دزدان آغاز شد. در جریان این اقدام‌های بود که آنان دریافتند در بیشتر سرقت‌ها دزدان از یک خودروی سفید رنگ استفاده کرده‌اند.طبق بررسی‌های انجام گرفته بیشتر سرقت‌ها در ساعات بین 12 شب تا 5 بامداد رخ داده بود. با توجه به این یافته‌ها کنترل نامحسوس مناطقی که احتمال سرقت در آنجا می‌رفت از سوی پلیس آغاز شد تا اینکه یکی از دزدان در حالی که سوار بر خودروی سفیدرنگ در حال پرسه زدن برای انتخاب طعمه‌اش بود از سوی گشت پلیس بازداشت شد.در حالی که این جوان با تناقض‌گویی سعی داشت خود را بی گناه جلوه دهد، بررسی‌های پلیس مشخص کرد که خودرو سرقتی بوده و مدتی پیش از یکی از شهرهای اطراف دزدیده شده است.پسرجوان که می‌دید رازش فاش شده است سرانجام اعتراف کرد و گفت اقدامات تبهکارانه خود را با همدستی سه تن از دوستانش انجام می‌داد.

 

با توجه به نشانی‌هایی که او از مخفیگاه و مشخصات ظاهری همدستانش در اختیار پلیس قرار داده بود مأموران آنجا را به محاصره خود آورده و هر سه را بازداشت کردند.دزدان که بهنام 20ساله،  سجاد 17  ساله،  محمد 21 ساله و علی 16 ساله هستند در جریان بازجویی‌ها، سرقت‌های زنجیره‌ای را به همین شیوه به گردن گرفتند.سرهنگ محمد علی اتباعی طبری  در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از انجام تحقیقات فنی دزدان کم سن و سال به سرقت‌های زیادی اعتراف کردند که از جمله آنها سرقت یک خودروی سفید رنگ بوده است.به گفته وی، دزدان همچنین در اقدامی مشابه خودروی دیگری را یک هفته قبل از عید در جاده جویبار دزدیده بودند.


سرقت از داخل خودرویی در چهارراه حسن آباد، سرقت از داخل خودرویی در کوچه بنفشه خیابان تهران، سرقت از داخل خودرویی در خیابان ساری و کوی کشاورزی و دو سرقت از انباری یک خانه  در قائمشهر از دیگر جرایم این باند است.

  اخبار حوادث - ایران   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------