آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری عامل انتشار تصاویر مستهجن در تلگرام



عامل انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در شبکه اجتماعی تلگرام توسط پلیس فتا خراسان جنوبی شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی در شبکه اجتماعی تلگرام و انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در جهت انحراف جوانان ،شناسایی و دستگیری وی در دستور کار مأموران قرار گرفت .

سرهنگ"غلامرضا حسینی " گفت :مشخصات و آدرس متهم سایبری با مهندسی اجتماعی انجام شده کشف شد و متهم برای ادای توضیحات به پلیس فتا احضار شد.

وی گفت : با احضار متهم به پلیس فتا تحقیقات از وی آغاز شد و اتهام وی تفهیم شد كه ابتدا منكر هرگونه اقدامات مجرمانه در تلگرام شد ولی با رو به رو شدن با مستندات غیر قابل انكار لب به اعتراف گشود.

سرهنگ"حسینی " افزود : متهم اتهامات خود را  قبول کرد و بیان داشت به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن در فضای مجازی باعث ارسال عكس های مبتذل و مستهجن شده ام.

وی تصریح کرد :تلفن همراه متهم مورد بازبینی قرار گرفت كه طی نظریه كارشناسان ادله پلیس فتا برخی از تصاویر ارسالی متهم در شبكه اجتماعی تلگرام کشف شد که متهم با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.


اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------