آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

قرض 110 میلیونی به خواستگار قلابی دردسر ساز شد



رئیس پلیس فتا استان كرمان گفت: فردی كه با جلب اعتماد و قول ازدواج به خانمی 110 میلیون ریال پول از وی به صورت قرض گرفته و گوشی همراه خود را خاموش كرده بود، دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "كامبیز اسماعیلی " گفت : درپی مراجعه فردی به "پلیس فتا" مبنی بر كلاهبرداری یك خواستگار قلابی در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت .

سرهنگ اسماعیلی افزود:خانمی با ورود با به یك سایت همسریابی با آقایی آشنا شده و به این امید تشكیل زندگی در آینده از طریق واتس آپ به طور مداوم با وی در ارتباط بوده است.

وی تصریح کرد : درادامه رسیدگی به این پرونده مشخص شد كه متهم با جلب اعتماد و قول ازدواج به شاكی 110 میلیون ریال پول از وی به صورت قرض گرفته و گوشی موبایل خود را خاموش كرده است .

به گفته رئیس پلیس فتا كرمان ، متهم پس از شناسایی طی احضاریه ای به پلیس فتا احضار شد و پس از تكمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان اظهار داشت :سایت های همسریابی از نظر قانونی فاقد صلاحیت هستند و اعتماد به افراد در این سایت ها می تواند برای كاربران از لحاظ مالی و حتی عاطفی ضررهایی به دنبال داشته باشد.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------