مردی پس از قتل خواهرزاده ناتنی اش، به قلب خود شلیک کرد



صبح یکشنبه 22 فروردین سال جاری، درگیری و فریادهای مردی از داخل دهیاری روستای کهکدان بخش زند ملایر، روستاییان را به ساختمان دهیاری کشاند.

 حاضران که از این درگیری صبحگاهی وحشت کرده بودند برای خاتمه دادن به موضوع سعی در ورود به ساختمان کردند. اما «عباس» در ساختمان را از داخل بسته بود و با کلت کمری خواهرزاده ناتنی‌اش را تهدید می‌کرد.

درگیری طولانی شده بود. روستاییان در تماس با پلیس خواستار کمک شدند اما تا رسیدن مأموران صدای شلیک گلوله‌ها از درون ساختمان و خاموشی مرگبار دهیاری، مردم را به واکنش واداشت و همه برای ورود به ساختمان تلاش می‌کردند.

لحظاتی از این شلیک‌ها نگذشته بود که ناگهان عباس با فریاد و تهدید در چارچوب در حاضر شد و با نشانه رفتن به سمت روستاییان سعی در فرار کرد. این قاتل که با مقاومت مردم روبه‌رو شده بود وقتی راه فرارش را بسته دید کلت کمری را به سمت خود گرفت و با شلیک به قلبش روی زمین افتاد و جان باخت.

کرمی دهیار روستای کهکدان به شوک گفت: «مقتول فردی معلوم‌الحال بود که سابقه قتل و شرارت در پرونده‌اش وجود داشت. روز حادثه نیز صبح زود از خلوتی روستا استفاده کرده بود و با ورود به دهیاری «شهلا» منشی دهیاری را غافلگیر کرده و پس از درگیری با او با شلیک گلوله‌ای مرتکب این جنایت شده است.

روستاییان که با شنیدن سر و صدا به محل دهیاری رفته بودند پس از این جنایت، با وجود تهدید قاتل به شلیک به سمت‌شان سد راهش می‌شوند و «عباس» که راهی برای فرار نمی‌بیند به خودش شلیک کرده و از پا درمی‌آید.»

دهیار روستای کهکدان افزود: «قاتل از مدتی پیش برای خواهرزاده ناتنی و دو پسر او مزاحمت‌هایی ایجاد کرده بود و حتی پرونده شکایت این خانواده از این فرد در دادسرای ملایر وجود دارد. او متأسفانه با وجود سابقه سیاهش با گذاشتن وثیقه آزاد شده بود که مرتکب این جنایت شد و خانواده و طایفه‌ای را داغدار کرد.»


  اخبار  حوادث  - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------