آزار و اذیت دختر جوان داخل تاکسی



دختر جوانی که توسط دو مرد جوان، در تاکسی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، به تشریح حادثه پرداخت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 23:40 بیست‌و‌ششم اسفند ماه 94 خبر آزار و اذیت دختر جوان و دستگیری دو مرد جوان در رابطه با آن در خیابان منطقه علی‌آباد از سوی مرکز پیام فوریت‌های پلیسی 110 به مأموران کلانتری 167 خزانه اعلام شد.

با حضور مأموران در محل اعلام خبر، صاحب یک سوپر مارکت به مأموران گفت: دقایقی قبل، داخل مغازه بودم که ناگهان دختر جوانی وارد سوپر مارکت شد و از من تقاضای کمک کرد؛ این دختر جوان تقاضا داشت راننده تاکسی و مرد جوانی که او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند را دستگیر کنید که بلافاصله من و دوستانم مرد جوان و راننده تاکسی که داخل خودرو قرار داشتند را دستگیر کردیم.
 
دختر 18 ساله که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، اظهاراتش به مأموران را اینگونه تشریح کرد: ساعتی قبل در میدان شهدا منتظر تاکسی ایستاده بودم که تاکسی زردرنگی که یک مرد جوان مسافرش بود و در صندلی کنار راننده نشسته بود در مقابلم ایستاد و من نیز سوار شدم.
 
وی ادامه داد: مقصد من میدان خراسان بود و مسافر جلویی نیز در پل آهنگ قصد پیاده شدن از تاکسی را داشت، بعد از مدتی راننده تاکسی سر صحبت با من را باز کرد و شروع به سیگار کشیدن کرد؛ مرد جوان نیز از راننده تاکسی خواست که بایستد چرا که اذعان داشت دود سیگار وی را اذیت می‌کند و می‌خواهد که در صندلی عقب بنشیند.
 
دختر جوان ادامه اظهاراتش به مأموران را اینگونه شرح داد: مدتی از نشستن مرد جوان در صندلی عقب و کنار من نمی‌گذشت که وی از من خواست که شماره تماس خود را به او بدهم؛ من نیز به وی گفتم که تلفن همراهم خاموش است و شماره تلفنی به او دادم، ناگهان مرد جوان دستش را دور گردنم انداخت و سر مرا به پایین برد و شروع به آزار و اذیت من کرد. بعد از مدتی نیز راننده تاکسی ماشین را متوقف کرد و به صندلی عقب خودرو آمد و مرد جوان فرمان خودرو را در دست گرفت.
 
وی ادامه داد: من به آنها گفتم که حالت تهوع دارم و ممکن است حالم داخل خودرو به هم بخورد؛ آنها روبه‌روی یک سوپرمارکت توقف کردند و مرد جوان برای خرید آب به بیرون از تاکسی رفت، من به بهانه حالت تهوع به راننده تاکسی گفتم که می‌خواهم از تاکسی خارج شوم و بلافاصله بعد از خارج شدن از تاکسی به داخل سوپرمارکت رفتم و از صاحب مغازه درخواست کمک کردم.
 
با دستگیری دو متهم این پرونده، روز گذشته آنها با انتقال به دادسرای امور جنایی تهران در مقابل سعید احمد بیگی؛ بازپرس امور جنایی تهران لب به اعتراف گشودند و متهم 24 ساله این پرونده با اعتراف به آزار و اذیت دختر جوان به بازپرس گفت: من صاحب یک فروشگاه پوشاک در میدان شهدا هستم و حدود 6 ماه است که با یک راننده تاکسی آشنا شده‌ام.
 
وی ادامه داد: قبول دارم که دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار دادم ولی قصد ربودن وی را نداشتم و نمی‌دانم که چرا این اتفاق افتاد و در حال حاضر بسیار پشیمان هستم.
 
راننده 44 ساله تاکسی که معتاد به مواد مخدر شیشیه و تریاک بود در اظهاراتش به بازپرس گفت: چند ماه است که با این مرد جوان دوست هستم و شب وقوع این حادثه قصد داشتم وی را به منزلش که در قرچک ورامین است، برسانم.
 
وی ادامه داد: زمانی که داخل خودرو بودیم، ترافیک سنگینی در خیابان‌ها دیده می‌شد که آن مرد از من خواست که دختر جوان را سوار کنم در حالی که من قصد ربودن دختر جوان را نداشتم.
 
پس از اظهارات متهمان این پرونده آنها به دستور سعید احمد بیگی، بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شدند و تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------