57 سال زندان مجازات جرم در چیتگر



دو مرد شیطان‌ صفت که در پوشش مامور، دختری را ربوده و مورد آزار و اذیت قرارداده بودند، به 57 سال زندان و تحمل شلاق محکوم شدند.

به گزارش جام‌ جم ، بیست و نهم بهمن سال 93 ماموران بوستان چیتگر با دختر جوانی که ظاهر به‌هم‌ریخته‌ای داشت، روبه‌رو شدند. با انتقال دختر جوان به کلانتری او مورد تحقیق قرار گرفت.

وی در اظهاراتش به پلیس گفت: ساعت 18 و 30 دقیقه همراه دوستم حامد به پارک رفتیم. او به دستشویی رفت و همزمان مرد میانسالی با کاپشن مشکی به من نزدیک شد و خودش را مامور معرفی و ادعا کرد باید همراه او به کلانتری بروم. چند قدمی همراه او رفتم که پسر جوانی با ما همراه شد. مرد میانسال در میان راه از مسیر اصلی منحرف شد و مرا به محلی خلوت برد. وقتی به او اعتراض کردم، دو گوشی تلفن همراه و کیفم را گرفت. او سپس مرا بی‌هوش کرد. ساعتی بعد وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

با ارجاع پرونده به دادسرای امور جنایی با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرا، تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران رسیدگی به پرونده را آغاز کردند. سرانجام ماموران با تحقیقات گسترده توانستند اردیبهشت سال گذشته مرد شیطان‌صفت را همراه همدستش دستگیر کنند. متهمان با انتقال به دادسرا توسط بازپرس سعید احمد بیگی بازجویی شدند.

قاسم 42 ساله یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: راننده آمبولانس هستم. آن روز همراه همکارم علی برای تفریح به بوستان چیتگر رفتیم. در آنجا دختر و پسر جوانی را دیدم و فکر شیطانی به ذهنم رسید. وقتی آنها یک لحظه از هم جدا شدند، سراغ دختر جوان رفتم و با ادعای این‌که مامور هستم، او را با خود به حاشیه پارک بردم. همدستم نیز با ما همراه شد و از او خواستم با فاصله کشیک دهد. دختر جوان را بی‌هوش کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

علی، متهم دیگر پرونده در بازجویی‌ها مدعی شد بعد از این‌که خود را مامور معرفی کردیم، دختر جوان به ما اعتماد کرد و او را با خود به حاشیه پارک بردیم. در ادامه تحقیقات متهمان به سرقت دو گوشی تلفن همراه اعتراف کردند. متهمان روانه زندان شدند و پرونده آنها به شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. قضات دادگاه پس از محاکمه متهمان، قاسم را به اتهام شرکت در آدم‌ربایی به 22 سال حبس تعزیری، سه سال حبس تعزیری بابت جعل عنوان، 15 سال حبس به اتهام سرقت مقرون به آزار و صد ضربه شلاق و پرداخت دیه در حق شاکی محکوم کردند.

 

علی نیز به اتهام سرقت مقرون به آزار به 15 سال حبس و دو سال حبس بابت جعل عنوان پلیس محکوم شد. متهمان از اتهام تجاوز به عنف هم تبرئه شده و قاسم به اتهام عمل منافی عفت به 120 ضربه شلاق و علی به 99 ضربه شلاق محکوم شدند.


 اخبار حوادث  -  جام  جم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------