آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ناکامی گروگانگیران در دسیسه طلایی



تبهکاران با زاغزنی مرد جواهرفروش را ربودند اما در اجرای دسیسه طلایی شان به بن‌بست خوردند.4 مرد مهاجم با گروگان گرفتن یک طلافروش در خیابان ستارخان تهران تنها توانستند موبایل و 5/1 میلیون تومان پول وی را به سرقت ببرند و در اجرای نقشه سرقت از گاوصندوق طلافروشی ناکام ماندند.

ساعت 5/10 شب بیست و ششم اسفند ماه سال گذشته مردی طلافروشی‌اش در غرب تهران را ترک کرد و قصد رفتن به سمت خودرویش را داشت که ناگهان 4 مرد تبهکار با زدن اسپری گاز اشک‌آور و تهدید، وی را داخل خودروی خودش انداخته و او را  به گروگان گرفتند.

2 ساعت پس از این گروگانگیری هولناک درحالی که هیچ کس نمی‌دانست چه بر سر مرد طلافروش آمده وی درحالی که دست و پایش بسته و چشم‌هایش پوشانده شده بود در خودرویش در گوشه‌ای از خیابان رها شد و سرانجام با تقلای بسیار توانست خود را به پلیس برساند.


گفت‌وگو با مرد طلافروش
این مرد طلافروش که هنوز آثار شکنجه در سر و صورتش دیده می‌شود در رابطه با سرنوشت چند ساعته خود در دام تبهکاران به خبرنگار شوک گفت: ساعت 5/9 شب بود که در مغازه را بستم و به سمت خودرویم رفتم، هنوز 3 یا 4 متری با خودرویم فاصله داشتم که 2 جوان 28 ساله از جلو و عقب به سمت من آمدند و ناغافل با زدن اسپری گاز اشک‌آور و شوکر به من حمله کردند. شوکه شده بودم در همین هنگام 2 مرد از سوی دیگر به سمتم آمدند و در یک حرکت سوئیچ خودرویم را از دستم گرفتند و مرا سوار خودرویم کردند. هنوز نمی‌دانستم چه شده است که آنها دست و پا و چشم‌هایم را بستند و در مدت کوتاهی مرا به یک خانه بردند.

 

نمی‌دانم کجا بود ولی مسیر طولانی‌ای نرفته بودم. آدم‌ربایان مدعی می‌شدند که مسلح هم هستند و اگر رمز گاوصندوق را ندهم مرا می‌کشند حتی گفتند دو هفته قبل یکی از طلافروش‌ها را در جواهرفروشی‌اش در همسایگی‌مان به خاطر مقاومت کشته‌اند و مرا هم به قتل می‌رسانند. ترسیده بودم ولی می‌دانستم اگر رمز را هم بدهم باز مرا به قتل می‌رسانند.
وی ادامه داد: همسرم مدام با موبایلم تماس می‌گرفت و همین باعث ترس آدم‌رباها شده بود آنها به مدت دو ساعت به انواع مختلف با شوکر و اسپری اشک‌آور شکنجه‌ام دادند و سرانجام راضی شدند 5/1 میلیون تومان پول نقد، ساعت مچی‌ام و موبایلم را به آنها بدهم تا رهایم کنند در حالیکه من را از آن خانه خارج کرده بودند.


این مرد طلافروش ادامه داد: وقتی دیدم دیگر صدایی نمی‌آید تلاش کردم تا خود را از خودرو نجات دهم. با سختی توانستم در را باز کنم و از رهگذرها کمک بخواهم جالب این که مرا در همان محدوده طلافروشی‌ام در ستارخان رها کردند و خودرویم را هم ندزدیدند. یکی از عابران که در حال پارک خودرویش بود گفت دیدم که 4 مرد از خودرو پیاده شده و پا به فرار گذاشتند.وی بیان کرد: در این میان نیز همان ابتدا مقابل جواهرفروشی فردی این صحنه را دیده بود ولی از ترس به کمک نیامده و تنها با پلیس 110 تماس گرفته و شماره خودرویم را داده بود. همسرم نیز از همین طریق در جریان قرار گرفته و با نگرانی مرتب تماس می‌گرفت و ...


این مرد طلافروش گفت: برای شکایت به کلانتری جنت‌آباد مراجعه کردیم و پرونده‌ای در دادسرای سعادت‌آباد تشکیل شد تا رسیدگی‌های ویژه صورت گیرد. این بار من شانس آوردم شاید تبهکاران ترسیدند که نکند لو بروند ولی این ترس دائم با من و خانواده‌ام همراه است.


بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده تیمی از پلیس آگاهی به بازبینی دوربین‌های موجود در منطقه پرداختند تا گروگانگیران خشن هرچه سریع‌تر شناسایی و ردیابی شوند.

 

 اخبار حوادث  - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------