محاکمه زن جوان به اتهام قتل نوزادش



 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

زن جوان که در اقدامی جنون‌آمیز نوزاد خود را به قتل رسانده بود، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.

به گزارش جام‌جم ، بیست و پنجم شهریور سال 92 ماموران کلانتری نامجو در جریان مرگ مشکوک نوزاد دو ماهه‌ای قرار گرفتند. در تحقیقات اولیه مادر 23 ساله مدعی شد فرزندش هنگام شیر خوردن به علت بسته شدن مجاری تنفسی‌اش فوت کرده است. در ادامه با دستور بازپرس وقت دادسرای جنایی تحقیقات درباره مرگ نوزاد آغاز شد و پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه مغزی به دلیل اصابت جسم سخت با سر اعلام کرد.

با اعلام نظریه پزشکی قانونی مادر نوزاد بازداشت شد.

زن جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: سه سال پیش با همسرم به نام سامان آشنا شده و با هم ازدواج کردیم. یک سال بعد به اصرار پدرم برای ادامه زندگی از گرگان به تهران آمدیم. پس از مدتی نیز فرزندمان به دنیا آمد.

وی اضافه کرد: روز حادثه تصمیم گرفتم نوزادم را به حمام ببرم. در آنجا چند باری لیز خورد و روی زمین افتاد. همین موضوع باعث شد که بیشتر گریه کند، عصبانی شده و نوزادم را محکم به زمین زدم. حالش بد شد. با شوهرم او را به بیمارستان بردیم که فوت کرد. من هم از ترس، اصل موضوع را به سامان نگفتم.

با اعترافات مادر سنگدل ، او بازداشت شد و ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند کودک یک ساله این خانواده نیز اسفندماه سال 91 فوت کرده است.

به همین دلیل تیمی از کارآگاهان برای بررسی موضوع به گرگان رفتند. تحقیقات اولیه نشان می‌داد کودک یک ساله به نام ابوالفضل توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده و مادر او ادعا کرده فرزندش هنگام شیر خوردن فوت کرده است.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

از آنجا که ادعای مادر در هر دو مورد یکی بود، ماموران به تحقیق از او پرداختند که او اظهار کرد: همسرم باعث مرگ ابوالفضل شد و من در مرگ او نقشی نداشتم.

زن جنایتکار پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

با تکمیل تحقیقات، بازپرس محسن مدیرروستا، درباره قتل نوزاد در گرگان برای این زن قرار منع تعقیب صادر کرد و پرونده را با قرار عدم صلاحیت رسیدگی به دادسرای گرگان ارسال کرد.

این زن در قتل دومین نوزادش گناهکار شناخته شد و پرونده با صدور قرار جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. درحالی پرونده به دادگاه ارسال شده که چند روز پیش شوهرش نزد قاضی ناظر زندان رضایت خود را اعلام کرده است.


 اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------