حسادت مرد به دوستي همسرش با زني ديگر باعث قتل شد



 مردي كه به علت ارتباط و علاقه بيش از حد همسرش با دوستش دچار حسادت شده بود همسرش را كشت. دوست مريم (مقتول) كه ٢٥ سال دارد به بازپرس ويژه قتل گفت: «من و مريم حدود پنج سال پيش با هم دوست شديم. مريم من را بسيار دوست داشت.

ما از خواهر به هم نزديك‌تر شده بوديم اما مدام شوهرش به‌خاطر اين ارتباط به من حسودي و مريم را سرزنش مي‌كرد. به‌دليل شدت علاقه من و مقتول به يكديگر، شوهرش گمان مي‌كرد كه مريم من را به شوهرش ترجيح مي‌دهد. به خاطر همين دوستم درخواست طلاق از همسرش را داده بود و قرار بود به زودي از هم جدا شوند، قبل از وقوع اين قتل نيز همسر مريم، تهديد كرده بود كه هر دوي ما را خواهد كشت كه قتل مريم اتفاق افتاد؛ شوهر مريم بعد از قتل او، من را نيز تهديد كرده و گفته كه سراغم خواهد آمد. ماجراي اين قتل در روز هفدهم فروردين ماه در نظام‌آباد اتفاق افتاد. پدر مقتول در اظهاراتش به بازپرس ايلخاني گفت: چندين سال از ازدواج دخترم مي‌گذرد.

 

ديشب هرچه با تلفن همراه مريم تماس گرفتم پاسخگو نبود. امروز هم دوباره با او تماس گرفتم، باز هم جواب نداد، به همين خاطر نگران شدم و به منزلش مراجعه كردم. وقتي به خانه آنها رفتم هرچه زنگ زدم در را باز نكرد كه مجبور شدم در را بشكنم؛ بعد از ورود به منزل با جسد بي‌جان دخترم مواجه شدم. پس از حضور كارشناسان پزشكي قانوني، مشخص شد زن جوان بر اثر خفگي ناشي از فشار به عناصر حياتي گردنش فوت كرده است و حدود ١٧ ساعت از وقوع قتل مي‌گذرد.

 

سرانجام با دستور بازپرس قتل دادسراي امور جنايي تهران، جسد زن ٢٨ساله به پزشكي قانوني منتقل شد. تحقيقات اوليه از همسايگان زن جوان نشان داده است كه مقتول با همسرش داراي اختلافات شديد بوده و پس از قتل هيچ خبري از شوهر وي نيست؛ بررسي‌هاي كارآگاهان براي شناسايي متهم اين پرونده ادامه داشت تا اينكه صبح ديروز دختر جواني كه دوست مقتول بود با حضور در دادسراي امور جنايي تهران و در مقابل بازپرس پرونده از تهديد همسر مقتول به قتلش خبر داد. تلاش براي دستگيري متهم اين پرونده به دستور قاضي ايلخاني همچنان ادامه دارد.
 

 اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------