قتل سومين همسر



مردي كه بر سر خريد لوازم منزل و مبل با همسر سومش درگير شده بود او را كشت و فرار كرد. ساعت ٥ بعدازظهر دوشنبه ٢٣ فروردين ماه زن جواني هراسان با پليس تماس گرفت و از مرگ همسر ديگر شوهرش خبر داد. زن جوان گفت: همسرم سه بار ازدواج كرده و من دومين همسر او هستم. 

سومين زن كودكي ٦ ماهه دارد و ساكن طبقه سوم آپارتمان ما است. روز حادثه متوجه گريه‌هاي بچه‌اش شدم و وقتي به آپارتمانش رفتم با جسدش مواجه شدم. به دنبال اعلام اين خبر بازپرس جنايي مشهد و كارآگاهان پليس راهي محل شدند و تحقيقات در اين خصوص آغاز شد. آنها با حضور در محل با جسد زن جوان درحالي مواجه شدند كه با بند قنداق بچه‌اش خفه شده بود.

 

زن جوان در اين رابطه به بازپرس جنايي گفت: صبح كه فرزندانم را به مهدكودك بردم خودروي همسرم مقابل منزل‌مان پارك بود. حدود ساعت ١١ هم كه آنها را از مهد بازگرداندم باز هم خودرو بود اما نيم ساعت بعد ديگر خودرو را نديدم تا اينكه بعدازظهر متوجه صداي گريه نوزاد ٦ ماهه هوويم شدم و با تصور اينكه مادرش در حال استحمام است به طبقه سوم رفتم ولي با پيكر بي‌جان او روبه رو شدم. همسر و هوويم سر خريد مبل باهم اختلاف داشتند. به اين ‌ترتيب قاضي سيدجواد حسيني (قاضي ويژه قتل عمد) دستور بازداشت مرد متواري را صادر كرد.

 

 اخبار  حوادث -  آنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------