قبض پرداخت نشده، دست زورگیران نوجوان را رو کرد



اخبار,اخبار حوادث,زورگیران نوجوان


اخبار حوادث - قبض پرداخت نشده، دست زورگیران نوجوان را رو کرد

 رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد از دستگیری زورگیران نوجوان خبر داد.

سرهنگ حسین ذکایی‌خو در گفت‌وگو با ایسنا ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 22:30 هفدهم بهمن ماه سال جاری ماموران 151 یافت‌آباد در حین گشت‌زنی به حرکات مشکوک سرنشینان یک پراید مشکی رنگ مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه ماموران به این افراد دستور ایست داده اما راننده پراید نه تنها به دستور توجه نکرد، بلکه با افزایش سرعت خودرو، قصد فرار از دست ماموران را داشت، گفت: نهایتا ماموران پس از تعقیب و گریز چند کیلومتری توانستند راننده و سرنشین پراید را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی این افراد، یک قبضه قمه، لپ‌تاپ، دوربین مداربسته و چند عدد گوشی تلفن همراه یافتند، گفت: اموال مکشوفه به همراه متهمان به کلانتری دلالت داده شد و تحقیقات از این نوجوانان 17 ساله آغاز شد.

به گفته وی، این دو نوجوان در ابتدا منکر هر گونه سرقت شده و عنوان داشتند که اموال متعلق به آنان است.

ذکایی‌خو با بیان اینکه این متهمان «آرش» و «حامد» نام داشتند، گفت: ماموران در بازرسی دقیق اموال مکشوفه توانستند شماره تلفن فرد ناشناسی را که روی یک قبض نوشته شده بود، بیابند و در تماس با صاحب شماره، راز اموال مکشوفه را فاش کردند.

وی با بیان اینکه این فرد در تماس ماموران پلیس، عنوان کرد که روز گذشته از سوی دو سارق جوان مورد زورگیری قرار گرفته است، گفت: مالباخته با حضور در کلانتری، ضمن شناسایی سارقان، از آنها شکایت کرد و متهمان به همراه پرونده متشکله در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------