بخشش مردی که همسرش را به دلیل سوءظن کشت



مردی که همسرش را سال ٩٣ به‌خاطر خیانت به قتل رسانده بود، پس از بخشش از سوی خانواده همسرش با صدور کیفرخواست به‌زودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.

 مردی عصر روز اول مهر ٩٣ با مراجعه به مأموران کلانتری ١٠٨ نواب ادعا کرد همسرش را به قتل رسانده است. این مرد مدعی شد ساعتی قبل با ضربات چاقو، همسرش را به قتل رسانده است.  با حضور مأموران در محل مشخص شد زن جوان مورد اصابت چاقو قرار گرفته و از سوی امدادگران اورژانس در حال انتقال به بیمارستان است.

 

هنوز ساعتی از انتقال این زن به بیمارستان نگذشته بود که مأموران در جریان مرگ این زن قرار گرفتند.  مرد همسرکش در بازجویی‌های اولیه درباره روز حادثه گفت: ١٩ سال قبل با لیلا ازدواج کردم که حاصل این ازدواج یک پسر ١٨ساله است. در یک عکاسی کار می‌کنم و زندگی‌مان خوب بود. تا اینکه چندی قبل یکی از همسایه‌ها مدعی شد همسرم با یک مرد ارتباط دارد. ابتدا باور نکردم و به‌همین‌دلیل خانه‌مان را عوض کرده و در خیابان مرتضوی ساکن شدیم. 

 

او گفت: روز حادثه با پسرم برای ثبت‌نام دانشگاه او رفتیم. هنگام برگشت به خانه متوجه شدم مردی غریبه داخل خانه است. با او درگیر شدم اما پسر جوان فرار کرد. چند روز کنترلی روی اعصابم نداشتم اما همان موقع فهمیدم پسر غریبه همکار او در شرکت تعاونی است و در کنار غرفه عکاسی همسرم غرفه فروش شارژ دارد. تصمیم گرفتم همسرم را به قتل برسانم به‌همین‌دلیل روز حادثه پس از درگیری لفظی وقتی همسرم قصد داشت دست و رویش را بشوید، با برداشتن کارد آشپزخانه به سراغش رفتم. ابتدا فکر کرد با او شوخی می‌کنم اما یک ضربه به پهلویش زدم که او نقش زمین شد. سپس با دستانم سعی کردم خفه‌اش کنم.

 

صورت همسرم کبود شده بود و دیگر هیچ واکنشی نشان نداد. پس از اینکه همسرم را کشتم، با ریختن آب یخ روی خودم سعی کردم آرام شوم. پس از اینکه لباس‌هایم را عوض کردم، از خانه خارج شده و چند ساعتی در خیابان‌ها پرسه زدم. وقتی آرام شدم به کلانتری رفتم و خودم را معرفی کردم.  با اعترافات عکاس‌باشی قاتل، او برای تحقیقات بیشتر بازداشت شد.

 

درحالی‌که تحقیقات از متهم ادامه داشت خانواده همسرش با حضور در دادسرا از قصاص دامادشان گذشت کرده و مرد همسرکش با قرار وثیقه آزاد شد.  با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست او صادر شد و متهم به‌زودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.


 اخبار  حوادث  -  شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------