آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راه‌حل مرگبار برای مقابله با حشرات مزاحم



 پسر جوان برای رهایی خانواده‌اش از هجوم حشرات موذی تصمیم مرگباری گرفت.

به گزارش همشهری، او با حل کردن سم کشاورزی در آب، آن را روی دست و پاهای خود و اعضای خانواده‌اش مالید غافل از اینکه راه‌حل او جان خواهرانش را خواهد گرفت. این حادثه در روستای اسکل‌آباد، حوالی شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان رخ داد.

ماجرا از اين قرار بود كه همه ساله و در فصل بهار، ساكنان روستاهاي اطراف شهرستان خاش با هجوم يك حشره موذي به نام كك روبه‌‌رو مي‌شوند كه مزاحمت‌هاي زيادي را برايشان ايجاد مي‌كند.در اين ميان پسر جوان خانواده‌اي اهل روستاي اسكل‌آباد، تصميم گرفت براي در امان ماندن از اين حشره، خود و اعضاي خانواده‌اش را آغشته به يك نوع سم كشاورزي كشنده كند.

او مقداري از اين سم را در آب حل كرد و پس از آن شروع به ماليدن آن روي دست و پاي خود و اعضاي خانواده‌اش كرد. غافل از اينكه سم از راه پوست نيز قادر به نفوذ به بدن است. كمي بعد از اين ماجرا، همسايه‌ها كه متوجه بدحالي اعضاي اين خانواده شده بودند به سرعت به كمك آنها شتافتند و اعضاي خانواده را به بيمارستان منتقل كردند.

رئيس بيمارستان امام خميني(ره) خاش گفت: اين حادثه در يك خانواده 6نفره رخ داد و 2خواهر 6ماهه و 6ساله پسر جوان در همان لحظه استفاده از سم فوت كردند و يك خواهر 15ساله او نيز در بيمارستان جان خود را از دست داد.

رضا كرد ادامه داد: يك فرد بدحال و 2 نفر ديگر كه حالشان بهتر شده نيز هستند كه در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان در خاش تحت نظر و درمان هستند. به گفته وي، پسر جوان كه دست به اين كار زده بود نيز در شرايط جسمي نامساعد به سر مي‌برد.

 

 اخبار  حوادث  -  همشهری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------