آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راز 15 ساله گم شدن زن جوان بر ملا شد+جزئیات



مرد جنایت‌کار که زن جوانی را در خانه به قتل رسانده بود،‌پس از 15 سال به جرم خود اعتراف کرد.

   به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال 1380 یک مورد قتل عمد زن جوانی در شهرستان دماوند به وقوع پیوست و از سوی فرد ناشناسی به فرماندهی این شهرستان اعلام شد.

این پرونده در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت تا این‌که متهم اصلی پرونده مرد به نام علی بود، دستگیر و تحت بازجویی‌ قرار گرفت که به دلیل نبود ادله کافی از سوی مقام قضایی آزاد شد.

پیگیری پلیس ادامه داشت و چنیدن متهم دیگر نیز در رابطه با این پرونده شناسایی و مورد بازجویی قرار گرفتند ولی بازهم تمام استدلال‌های پلیس به علی ختم می‌شد.

پس از 15 سال مجدد ماموران انتظامی شهرستان دماوند با ادله و مستندات جدیدی متهم اصلی پرونده(علی) را دوباره دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ شیخ‌مراد مرادی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجه با ادله انکار ناپذیر به قتل زن جوان اعتراف کرد و بیان داشت که به  خاطر اختلافات قبلی در زمان دیدار ، مقتول را با ضرباتی به سرش از پای درآورده و جسدش را از بالای پل به داخل رودخانه انداخته است.

گفتنی است؛ متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------