سبقت غیر مجاز، ۲ نفر را به کام مرگ کشاند



مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سبقت غیر مجاز در محور زنجان ـ تاکستان دو نفر را به کام مرگ کشاند. 

به گزارش فارس، مسعود خوشکام اظهار کرد: بارش باران در محورهای به صورت پراکنده مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارش باران موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است، اضافه کرد: رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان نکات ایمنی را بیش از پیش رعایت کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه از وقوع یک مورد تصادف در محورهای استان زنجان خبر داد و افزود: این حادثه در محور زنجان – تاکستان به وقوع پیوسته است.

خوشکام، مکان دقیق این حادثه را کیلومتر 100 محور اصلی زنجان- تاکستان اعلام و خاطر نشان کرد: این تصادف در ساعت 19 عصر امروز رخ داده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه پژو پارس واژگون شده است، تصریح کرد: علت حادثه سبقت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

وی نوع تصادف را فوتی خواند و اضافه کرد: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

خوشکام با اشاره به اینکه مورد تصادف با حضور عوامل راهداری و ارگان‌های امدادی پاکسازی شده است، ادامه داد: هم‌اکنون تردد در این محور در حال انجام بوده و مشکلی در این زمینه مشاهده نمی‌شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان عوامل انسانی را مهم‌ترین علل بروز تصادفات جاده‌ای در استان خواند و تاکید کرد: رانندگان با رعایت نکات ایمنی می‌توانند سفری خوش را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

 

 اخبار حوادث  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------