ترفند عجیب یک زن برای به دام انداختن مردان



 «کلیدم را گم کرده‌ام». این نخستین جمله‌ای بود که زن جوان برای گرفتار کردن مردان جوان در دام زورگیران به زبان می‌آوردم.

به گزارش همشهری، زماني كه طعمه‌هاي اين زن از ديوار بالا مي‌رفتند تا در را برايش باز كنند خبر نداشتند 5زورگير خشن در كمين آنها نشسته‌اند. نخستين زورگيري با اين شگرد چند روز پيش در يكي از محله‌هاي شهر كرمان رقم خورد. مرد جواني در حال عبور از خيابان بود كه زن سد راهش بود. زن نگران به‌نظر مي‌رسيد و مي‌گفت كه كليدش را گم‌كرده و پشت در مانده است. او سپس خانه‌اي ويلايي را نشان داد و از مرد جوان خواست به او كمك كند و با پريدن به داخل حياط، در را به رويش باز كند.

مرد جوان كه فريب حرف‌هاي اين زن را خورده بود از ديوار بالا رفت و به داخل حياط پريد. اما به محض اينكه در را باز كرد، 5مرد به او حمله كردند و به ضرب و شتم وي پرداختند. آنها با اين ادعا كه مرد جوان با اين زن كه از اقوامشان است رابطه داشته است، او را به باد كتك گرفتند و با سرقت همه پول‌ها و اموال باارزش‌اش، تهديدش كردند كه اگر از آنها شكايت كند، آبرويش را مي‌برند و پا به فرار گذاشتند. مرد جوان اما پس از اين سرقت راهي كلانتري شد و از سارقان شكايت كرد. با شكايت او، تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري دزدان شروع شد تا اينكه سرنخ‌هايي از هر 5 عضو باند به‌دست آمد و آنها كه يك زن و 5مرد بودند، يكي پس از ديگري دستگير شدند.

سرهنگ روانبخش، رئيس پليس شهرستان كرمان با بيان اين خبر گفت: با كشف اموال مسروقه ازجمله تلفن همراه و مقداري پول نقد از متهمان، آنها لب به اعتراف گشودند و به سرقت و زورگيري با اين شگرد اعتراف كردند. به گفته وي، براي تمامي متهمان قرار قانوني صادر شده و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  -  همشهری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------