سر دسته باند دزدان شرق پایتخت دستگیر شد/ کشف اموال مسروقه در خانه مجردی مالخر سابقه دار



سارق حرفه ای خودرو و سر دسته باند دزدان در شرق پایتخت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی افزایش سرقت های لوازم خودرو در منطقه شرق پایتخت که موجی از نارضایتی را در بین شهروندان ساکن در محلات شرق تهران ایحاد کرده بود بلافاصله پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی ویژه از ماموران کلانتری 158کیانشهر رسیدگی به پرونده را به عهده گرفتند.

با انجام تحقیقات ویژه پلیسی و با استعلام از طریق سیستم های اطلاعاتی پلیس آگاهی   مشخص شد که یکی از متهمین سابقه دار شرق پایتخت به هویت "یعقوب" که در زمینه سرقت خودرو و لوازم آن فعالیت دارد به تازگی است از زندان آزاد شده است و با همدستان خود باندی را تشکیل داده و شروع به سرقت می کند.

در ادامه ماموران دریافتند متهم اموال مسروقه را هم به فردی به نام "بهمن" می فروشد که در تحقیقات بیشتر مشخص شد که "بهمن" از مالخران سابقه دار است.

با تحمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضایی منعکس شد و دستور دستگیری متهمین و بازرسی از منزل و کشف اموال مسروقه صادر شد.

در نهایت عوامل تخصصی کلانتری 158کیانشهر به آدرس شهرک مطهری اعزام شدند و با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده و متهم( یعقوب) دستگیر شد.

سرهنگ حسین اسدی،سرکلانتر ششم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت :در بازرسی از محل اسکان مجردی" بهمن" 10دستگاه ضبط با مارک های مختلف ؛ 1عدد پنل ؛ 5دستگاه آمپلی فایر ؛ 2دستگاه باکس کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ تلاش ماموران برای دستگیر دیگر مرتبطین این پرونده کماکان ادامه دارد.

 

 اخبارحوادث   - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------