تعرض به زن جوان توسط ٤ مرد



چهار مرد که در بیابان‌های اطراف تهران به زنی تعرض کرده بودند، دستگیر شدند.

 به گزارش شرق، زنی جوان ساعت ٣:٤٠ بامداد روز ٢٣ فروردین با حالتی پریشان خودش را به کلانتری حسن‌آباد رساند و اعلام کرد که توسط چند جوان مورد تهدید و آزار و اذیت قرار گرفته است.

شاکی پس از معرفی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: «ساعت ١٧ روز ٢٢ فروردین برای تهیه مقداری سنگ شنی که در زمینه تهیه وسایل تزئینی استفاده دارد، به زمین‌های کشاورزی اطراف اتوبان تهران – قم رفته بودم. آنجا چند جوان موتورسوار با مشاهده من قصد ایجاد مزاحمت داشتند که با آنها درگیر شدم. در زمان درگیری با این افراد ناگهان سرنشینان دو دستگاه خودرو نیسان با سه سرنشین با مشاهده صحنه به حمایت از من آمدند و با استفاده از چاقو آنها را فراری دادند».

شاکی در ادامه اظهاراتش گفت: «پس از فراری‌شدن افراد مزاحم، راننده یکی از نیسان‌ها به بهانه رساندن من به داخل شهر پیشنهاد داد تا سوار ماشین شوم. من نیز به دلیل حمایتشان از من در برابر آن چند مزاحم، به آنها اعتماد کردم و سوار یکی از ماشین‌های نیسان شدم اما در میانه راه آنها ناگهان تغییر مسیر دادند و به بیابان‌های اطراف حسن‌آباد رفتند. در آن زمان بود که متوجه نیت واقعی آنها شدم اما دیگر هیچ‌کاری از دستم برنمی‌آمد. در بیابان، فرد چهارمی نیز به این سه‌نفر اضافه شد و آنها به من تعرض و سپس در تاریکی شب در بیابان رهایم کردند و از محل دور شدند».

کارآگاهان با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده درباره مشخصات یکی از خودروهای نیسان موفق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمان پرونده به‌نام «فرهاد. م» شدند.

«فرهاد» ضمن اعتراف صریح به آزار و اذیت این زن، سه‌نفر از بستگان خود به ‌نام‌های محمد، میلاد و فرامرز را به‌عنوان سه همدستش معرفی کرد. كه آنها نيز بازداشت شدند.

فرهاد با تأیید اظهارات شاکی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «راننده خودرو نیسان در اتوبان تهران – قم هستم. در کیلومتر ٦٥ اتوبان تهران – قم متوجه شدم چند جوان با یک زن درگیر شده‌اند. وقتی آن زن مرا دید درخواست کمک کرد و من نیز با آنها درگیر شدم. در حین درگیری، میلاد و فرامرز نیز با مشاهده صحنه به کمک من آمدند و در نهایت آنها را فراری دادیم اما در ادامه تصمیم گرفتیم خودمان به این زن تعرض کنیم».

 

 اخبار حوادث  - شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------