قتل خواهر به خاطر توهم



تصور می‌کرد خواهرش او را معتاد کرده، به همین خاطر به دنبال راهی برای انتقام بود. انتقامی برای همه این سال‌ها زندگی همراه با اعتیاد. شب حادثه موادکشید و دوباره حس انتقام در وجودش زنده شد. تنها راهی که پیش رو داشت، قتل خواهرش بود؛ به همین خاطر او را کشت.

رسیدگی به این پرونده 14 آذر سال گذشته و همزمان با کشف جسد زن 55 ساله‌ای در خانه اش در محله ستارخان در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت. با حضور ماموران در محل دخترمقتول اظهار کرد: پس از جدایی والدینم من و مادرم در ساختمان زندگی می‌کردیم.

 

روز گذشته دایی‌ام به تهران آمد و شام مهمان ما بود. آن شب به خانه دوستم رفتم. صبح که آمدم از دایی‌ام خبری نبود و با جسد مادرم رو به رو شدم. برادر مقتول به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرارگرفت تا این که ساعتی بعد تیم جنایی متوجه شدند ماموران گشت کلانتری نواب مردی را با لباس خونین بازداشت کرده و او مدعی شده که خواهرش را به قتل رسانده است.

 

او با انتقال به پلیس آگاهی به قتل خواهرش اعتراف کرد و گفت: اهل شهرستان رودسر هستم. شش سال است معتاد هستم واز همسرم جدا شدم. همیشه احساس می‌کردم برادرم در غذایم موادمخدر می‌ریزد تا معتاد شوم. شب حادثه که مهمان خواهرم شدم نیز همان احساس به من دست داد. نیمه‌شب بیدار شدم و با برداشتن چاقوی آشپزخانه او را در خواب زخمی کرده و سپس خفه‌اش کردم. با صدور قرار جلب به دادرسی از سوی محسن مدیر روستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی و کیفرخواست، متهم به زودی در دادگاه کیفری به اتهام قتل خواهرش محاکمه می‌شود.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------