جنایت شوم دو افغان بی‌رحم در اتوبان خلیج فارس +جزییات و تصاویر



دو مرد افغان که بخاطر قاچاق مواد دست به جنایت زده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در ساعت 19:00 ،‌دهم فروردین ماه، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره کشف جسد در اتوبان خلیج فارس – نرسیده به پل دانشگاه در داخل زمین های کشاورزی منطقه به کلانتری 171 حرم مطهر اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به مردی حدودا 40 ساله با کت مشکی ، شلوار سرمه ای و پیراهن آبی است که به علت اصابت جسم تیز به ناحیه سینه و قفسه سینه فوت کرده است .

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور دادرس شعبه 101 دادگاه کیفری آفتاب ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شناسایی هویت جسد :
در مورخه یازدهم فروردین ماه فردی با مراجعه به کلانتری 131 شهرری به مأمورین اعلام کرد که دامادش بنام "غلامرضا . ش" از ساعت 16:00 روز گذشته ( 10/01/1395 ) از خانه خارج و پس از آن دیگر مراجعتی به محل سکونتش نداشته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدانی ، مشخصات "غلامرضا . ش" بهمراه تصویر وی در سیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ ثبت شد ؛ با بررسی مشخصات فقدانی و مشخصات جسد کشف شده ، کارآگاهان موفق به شناسایی هویت جسد کشف شده و خانواده فقدانی (غلامرضا . ش) نیز پس از مشاهده تصاویر جسد ، وی را مورد شناسایی قرار دادند .

اظهارات یک شاهد :
در ادامه رسیدگی به پرونده قتل "غلامرضا . ش" ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که یکی از بستگان غلامرضا وی را در حال سوار کردن دو نفر افاغنه دیده است ؛ این شخص پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : از پاساژ مهدی ( واقع در شهرری ) خارج شده بودم که ناگهان متوفی را دیدم که دو مسافر افاغنه را سوار ماشین خود کرد و به سمت خیابان 24 متری به راه افتاد " .

شناسایی خودرو متهم در شهرستان رفسنجان :
با ثبت مشخصات خودرو پژو 405 سفیدرنگ متعلق به فقدانی به شماره انتظامی *** د 66 / ایران 33 در سیستم پلیس ، دستور توقیف خودرو بهمراه دستگیری سرنشینان آن به کلیه مراکز انتظامی سطح کشور اعلام شد .

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


در مورخه 18/01/1395 ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که خودرو مقتول توسط مأمورین پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رفسنجان توقیف و سرنشین آن نیز به اتهام قاچاق موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده که بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت انتقال متهم به پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اخذ نیابت قضایی به شهرستان رفسنجان اعزام شدند .

با حضور کارآگاهان در شهرستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم دستگیر شده توسط پلیس مبارزه با موادمخدر فردی افاغنه بنام "نورشاه . ر" ( 25 ساله ) و سابقه دار در زمینه موادمخدر است که در حین جابجایی موادمخدر ، در یک تعقیب و گریز توسط مأمورین انتظامی شهرستان رفسنجان دستگیر شده است .

اعتراف به جنایت :
با انتقال "نورشاه" به اداره دهم ، وی در اعترافاتش به کارآگاهان عنوان کرد که جنایت را بهمراه افاغنه ی دیگری بنام "تازه گل . ب" ( 40 ساله ) انجام داده است .

نورشاه در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "روز جنایت بهمراه تازه گل قصد سرقت یک دستگاه خودرو پژو 405 را داشتیم تا با انتقال آن به شهرستان ، از آن برای جابجایی و قاچاق موادمخدر استفاده کنیم . ابتدا یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 را به مقصد شهرری ، به صورت دربست کرایه کردیم ؛ قصد داشتیم آنرا در بین راه سرقت کنیم اما در مابین راه خودرو دچار نقص فنی شد و به همین علت از سرقت آن [ و در حقیقت قتل راننده ی آن ] منصرف شده و برای انجام سرقت یک دستگاه خودرو 405 دیگر به شهرری آمدیم . در مقابل پاساژ مهدی شهرری ، یک دستگاه خودرو 405 سفیدرنگ را به بهانه رفتن به یک دامداری در محدوده بهشت زهرا کرایه کردیم ؛ تازه گل مرا به عنوان چوپان گله گوسفند و نگهبان دامداری معرفی کرد ؛ به این بهانه راننده پژو را به داخل بیابان های محدوده اتوبان خلیج فارس ( محل کشف جسد ) بردیم . زمانیکه راننده از ما پرسید که "پس دامداری کجاست ؟ " ناگهان من از پشت سر به او حمله ور شده و تازه گل نیز در حالیکه در صندلی شاگرد راننده ( صندلی جلو ) نشسته بود ، چندین ضربه چاقو به راننده زد و او را به قتل رساند ؛ پس از رها کردن جسد ( محل کشف جسد ) ، ماشین را به کارواش بده و چند روز بعد ، من ماشین را برای جابجایی موادمخدر به شهرستان رفسنجان منتقل کردم ؛ در آنجا بود که در حین جابجایی مواد توسط مأمورین دستگیر و روانه زندان شدم " .

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


دستگیری تازه گل :
با شناسایی تازه گل به عنوان عامل اصلی جنایت ، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا نهایتا آخرین مخفیگاه وی در باقرشهر شناسایی ، دستگیر و پس از انتقال به اداره دهم ، اظهارات و اعترافات همدست خود را تأیید کرد .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهمین به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت برای هر دو متهم صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم احتمالی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند .

 اخبار  حوادث -  باشگاه خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------