پسر روستايي حساب بانکي پسر عمويش را خالي کرد



فردي که با به دست آوردن شماره بانکي و رمز دوم کارت عابربانک پسرعموي خود دست به برداشت غيرمجاز شش ميليون ريالي از حساب وي زده بود توسط کارآگاهان پليس فتا يزد دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حسين رضايي رئيس پليس فتا استان يزد گفت: چندي قبل فردي با در دست داشتن مرجوعه قضائي به اين پليس مراجعه و از سرقت مبلغ شش ميليون ريال از حساب بانکي اش طرح شکايت کرد. وي ادامه داد: با طرح اين شکايت، کارآگاهان پليس فتا اقدام به بررسي موضوع کرده و متوجه شدند که سارق با استفاده از حساب شاکي اقدام به خريد کارت شارژهاي تلفن همراه براي خود کرده است.

سرهنگ رضايي افزود: تحقيقات بيشتر کارآگاهان پليس فتا نشان داد سارق که از اين شماره براي تاييد پروفايل فيس بوک خود استفاده کرده داراي هويت مشابه شاکي است.

رضايي گفت: شاکي پرونده زماني که در مقابل هويت متهم قرار گرفت اعلام کرد اين اسم مربوط به پسر عمويش است که در يک روستا زندگي مي‌کند. با طرح اين ادعا، متهم به هويت «ه.م» 22 ساله دستگير و در بازجويي‌ها به برداشت غيرمجاز شش ميليون ريال از حساب بانکي پسرعمويش اعتراف کرد.

 متهم به افسر پرونده گفت: يک روز که براي انجام کاري به شهر آمده بودم براي استراحت به منزل پسرعمويم رفتم. او از من درخواست کرد برايش شارژ تلفني خريداري کنم و من هم با استفاده از اين فرصت، شماره کارت بانکي و رمزدوم وي را برداشتم و از آن طريق اقدام به خريد شارژ براي خودم مي‌کردم.

رئيس پليس فتاي استان يزد در پايان ضمن اشاره به معرفي متهم به دادسرا يادآورد شد: شهروندان از قرار دادن شماره کارت حساب بانکي و همچنين رمز دوم کارت عابربانک خود به ديگران خودداري کنند.


 اخبار  حوادث -   مردم سالاری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------