شوهرم قرباني هوس من شد



زن افغان كه هفت سال قبل در يك جنايت شبانه همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود با رضايت اولياي دم از مرگ نجات يافت.

به گزارش اعتماد، رسيدگي به اين پرونده ٢١ فروردين ٨٨ با فريادهاي كمك كمك زن نگهبان در شمال تهران آغاز شد. با حضور اهالي در خانه آنها با جسد غرق خون نگهبان افغان خانه ويلايي روبه‌رو شدند. بررسي‌ها نشان مي‌داد مرد ميانسال با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است. در ادامه تحقيقات از همسر او كه موضوع را اطلاع داده بود، آغاز شد.

زن ميانسال به نام مهرناز ٤١ ساله در تحقيقات به بازپرس جنايي گفت: ساعتي قبل چند مرد قوي‌هيكل با چاقو وارد اتاقك نگهباني شدند و بعد از اينكه دست و پايم را بستند، همسرم آقاخان را به قتل رساندند. ما شش سال است كه در اين خانه نگهبان هستيم و نمي‌دانم چه كساني وارد خانه شده و همسرم را به قتل رساندند.

 بازپرس جنايي كه به اظهارات مهرناز مشكوك شده بود او را بازداشت كرد اما زن ميانسال همچنان منكر هرگونه قتلي بود. تحقيق از او ادامه داشت تا اينكه بالاخره بعد از سه سال مهرناز قفل سكوتش را شكست و به قتل همسرش اعتراف كرد.

با تكميل تحقيقات متهم در سال ٩٣ در دادگاه كيفري پاي ميز محاكمه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من عاشق مرد ديگري شده بودم و همسرم را سد راه خودم مي‌ديدم، به همين دليل او را به قتل رساندم و با صحنه‌سازي مي‌خواستم او را قرباني يك سرقت نشان دهم كه موفق نبودم و نقشه‌ام برملا شد. با اعترافات مهرناز قضات دادگاه او را به قصاص محكوم كردند كه اين حكم از سوي ديوان عالي كشور تاييد شد.

 در حالي كه قرار بود متهم به‌زودي قصاص شود اولياي دم همسرش با مراجعه به دادسراي امور جنايي با دريافت ديه از قصاص زن افغان گذشت كرده و به عروس‌شان زندگي دوباره بخشيدند.

 

 اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------