مزاحم اینترنتی ،خواستگار سابق ازکار در آمد



فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای یک مادر و دختر در شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "اکبر آقابیگی "در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت دختری جوان مبنی بر اینكه فردی ناشناسی در یكی از شبكه های اجتماعی اقدام به درج مطالب توهین آمیز علیه او و خدشه دار کردن وجهه اجتماعی اش كرده اند موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان در حال بررسی پرونده بودند که شاکی مجدداً به پلیس فتا مراجعه عنوان داشت این بار مزاحمت ها برای مادرم نیز از طریق ارسال پیامک و الفاظ رکیک ادامه پیدا کرده و آسایش را از زندگی من و خانواده سلب کرده است تا جایی که باعث ایجاد اختلافاتی در زندگی شخصی با همسرم شده است.

سرهنگ آقابیگی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات  فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

متهم 22 ساله که در ابتدا منکر بیان حقیقت بود به ناچار در مقابل ادله و مستندات انکار ناپذیر پلیس به بزه انتسابی اقرار اظهار داشت حدود دو سال قبل برای ازدواج به خواستگاری شاکیه رفتم که بدلیل پاسخ منفی وی، اقدام به ارسال پیام های تهدید آمیز و مزاحمت برای وی و مادرش در شبکه اجتماعی line کرده ام.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان ضمن بیان این مطلب که هرگونه مزاحمت و انتشار اکاذیب در فضای مجازی جرم محسوب می شود و با مجرمان در چارچوب قانون به شدت برخورد خواهد شد خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.


 اخبار  حوادث -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------