فریب دختر جوان به بهانه ازدواج



فردی كه با تهدید انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی از دختری جوان در فضای مجازی اخاذی می‌كرد توسط كارآگاهان پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش آرمان، سرهنگ غلامرضا شهریاری رئیس مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی‌استان اصفهان بیان داشت :در پی شكایت دختری جوان مبنی بر اینكه فردی با تهدید به انتشار فیلم‌ها و تصاویر خصوصی از وی اخاذی می‌كند، بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ شهریاری بیان داشت: در تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد فرد شاكی مدتی پیش در یكی از شبكه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شده و با وی رابطه دوستی برقرار می‌كند ،پسر جوان نیز با قول ازدواج به شاكی اعتماد او را جلب كرده و به این واسطه تعداد زیادی از فیلم‌ها و تصاویر خصوصی وی را دریافت می‌كند.وی افزود: پس از مدتی رابطه این دو با خصومت خاتمه می‌یابد اما ماجرا به این جا ختم نمی‌شود زیرا كه پسر جوان با ارسال ایمیلی به شاكی با تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصیش از او اخاذی می‌كند.

سرهنگ مرتضوی افزود: با توجه به اظهارات شاكی و انجام تحقیقات لازم متهم به هویت كه پسری ۲۸ ساله اهل و ساكن اصفهان است شناسایی و طی یك عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر شد.

 وی افزود: متهم كه در ابتدا منكر هرگونه بزهی بود پس از مواجه با مدارك و مستندات دیجیتالی پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار كرد.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان به شهروندان توصیه كرد: والدین باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و محبت و توجه بیشتری به آنها نمایند تا آنان به دنبال این كمبود محبت در فضای مجازی و خارج از منزل نباشند و در این میان در دام افراد شیاد و شیطان صفت نیفتند.

 

اخبار  حوادث  - آرمان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------