تصاویر خصوصی دختر خارج نشین کار دست پسر سنندجی داد



عامل انتشار عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی دختر مقیم سوئد در سنندج بازداشت شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ فرامرز شاکری با اشاره به دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی خانمی ایرانی و مقیم کشور سوئد، گفت: در پی وصول یک فقره پرونده جرایم رایانه‌ای با موضوع انتشار فیلم و تصاویر خصوصی در فضای مجازی به دادخواهی خانمی ایرانی مقیم کشور سوئد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته اظهارات شاکیه حاکی از این بود که فردی ناشناس در فضای مجازی و از طریق نرم افزارهای اینستاگرام، وایبر و تلگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در فضای مجازی کرده است لذا از شخص یا اشخاصی که اقدام به این عمل مجرمانه کرده‌اند، شاکی و تقاضایی رسیدگی دارد.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کردستان ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی، مهندسی اجتماعی و ایجاد ارتباط صوری با گردانندگان صفحات مجرمانه و همچنین بررسی مستندات واصله از طرف شاکیه، متهم شناسایی و در شهرستان سنندج دستگیر شد.

شاکری افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر قضیه بوده اما پس از مواجهه با دلائل و مستندات موجود نهایتا به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: متهم در اعترافات خود اذعان داشت با استفاده از شبکه اجتماعی تانگو با شاکیه که در خارج از کشور اقامت دارد آشنا و پس از حضور وی در ایران با او در ارتباط بوده است اما بعد از مدتی شاکیه بصورت یکطرفه با او قطع رابطه کرده و وی به انگیزه انتقام‌جویی و تسویه حساب شخصی، اقدام به انتشار تصاویری خصوصی شاکیه کرده بود.

این مقام انتظامی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به اعتراف متهم به بزه انتسابی پرونده تکمیل و به دادسرا فرستاده شد و برای متهم به اتهام انتشار فیلم و عکس خصوصی در فضای مجازی قرار قانونی مناسب صادر شد.

 

 اخبار حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------