انکار قتل‌ و سرقت‌های سریالی در دادسرا



دزدان مسلح طلافروشی که سه قتل در پرونده خود داشتند، در تازه‌ترین اعترافاتشان قتل‌ها و سرقت سریالی از طلافروشی‌ها را رد کردند.  

به گزارش جام‌جم ، متهمان که همگی جوان و سابقه‌دار هستند شامگاه چهارم بهمن سال گذشته در یک دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در خیابان مولوی سه کیلو طلا دزدیدند و علاوه بر آن از مغازه عکاسی هم سرقت کردند. آنها اعتراف کرده بودند که یکی از همدستانشان را کشته‌اند و علاوه بر آن مرتکب دو جنایت و هفت سرقت مسلحانه طلافروشی دیگر شده‌اند.

با دستور قاضی ایزد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران تحقیقات پلیس از متهمان ادامه داشت تا این‌که روز گذشته دزدان در جدیدترین اعتراف‌های خود گفتند ماجرای دو قتل و هفت دستبرد مسلحانه طلافروشی را دروغ گفته‌اند تا روند تحقیقات پرونده تغییر کند.

سرکرده این باند در اظهاراتش گفت: همدستم علی از من فیلمی داشت و با تهدید به انتشار آن از من اخاذی می‌کردکه روز سوم فروردین امسال او از من هشت میلیون تومان خواست. از دستش خسته شده بودم. بنابراین او را به اطراف چهاردانگه بردم و با شلیک گلوله کشتم. بعد هم به کمک دوستم و پدرش جسد او را در حوالی بخش آفتاب به آتش کشیدیم و گریختیم. کلاشینکف‌ها را هم به قصد سرقت از طلافروشی خریده بودیم. ماجرای دو قتل دیگر صحت ندارد.

با اعتراف او و همدستانش، تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------