آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کلاهبرداري ميلياردي از صرافي‌ هاي قصرشيرين




اخبار حوادث - کلاهبرداري ميلياردي از صرافي‌ هاي قصرشيرين

رئيس پليس قصرشيرين از کشف يک فقره کلاهبرداري دو ميليارد و 330 ميليون ريالي از يک صراف اين شهرستان و دستگيري سه نفر در اين ارتباط خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ حسين براري در خصوص جزئيات کشف اين کلاهبرداري اظهار داشت: فردي با ترفندهاي مختلف اعتماد يکي از صرافان بازارچه مرزي پرويزخان را جلب کرده و با وعده فروش دلار زير قيمت بازار به او، دو ميليارد و 330 ميليون ريال از وي دريافت کرده و سپس متواري شده بود.

 وي تصريح کرد: براساس گزارش مالباخته، دستگيري متهم در دستور کار پليس قصرشيرين قرار گرفت و در انجام تحقيقات، پليس موفق به شناسايي فردي که مبلغ مورد نظر به حساب بانکي اش واريز شده بود، کرد، اين فرد دستگير و به اداره آگاهي منتقل شد.

 سرهنگ براري اظهار کرد: متهم دستگير شده در بازجويي‌هاي پليسي اعتراف کرد در قبال دريافت 230 ميليون ريال موافقت کردم مبلغ اعلام شده (دو ميليارد و 330 ميليون ريال) به حسابم واريز شود تا پس از تبديل آن به ارز (دلار) به واريز کننده (متهم اصلي) باز گردانم.

 اين مقام انتظامي گفت: پليس آگاهي شهرستان در ادامه تحقيقات خود مخفيگاه متهم اصلي و يکي از همدستانش را در يکي از شهرهاي شمال کشور شناسايي کرد و با اخذ نيابت قضايي با اعزام ماموران به اين شهر اين دو را دستگير و به قصرشيرين منتقل کرد.

 سرهنگ براري افزود: هم اينک دو همدست ديگر متهم اصلي نيز دستگير و هر يک با قرار وثيقه 2 ميليارد و 500 ميليون ريالي روانه زندان شدند ضمن اينکه دستگيري ديگر همدست اين فرد نيز در دستور کار پليس آگاهي قصرشيرين قرار دارد.
 اخبار حوادث - ابتکار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------