قتل دوقلوها با متادون



مرد معتاد برای آرام کردن نوزادان دوقلو به آنها شربت متادون داد و مرگ نوزادان 14 روزه را رقم زد. پلیس با گزارش پزشکی قانونی راز جنایت را فاش کرد.

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از 18 مرداد سال گذشته و همزمان با مرگ دو نوزاد 14 روزه در بیمارستان 22 بهمن خواف در دستور کار تیم جنایی این شهر قرار گرفت. ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند، این دو نوزاد 14 روز قبل به دنیا آمده و 12 روز در بیمارستان بستری بودند. دو روز قبل آنها مرخص و به خانه منتقل شده بودند. بعد از دو روز، پدر نوزادان آنها را به بیمارستان انتقال داده بود که پزشکان پس از معاینه متوجه مرگ آنها شدند.

پدر دو نوزاد هم در تحقیقات گفت: صبح امروز متوجه شدم دو نوزاد بد حال هستند. آنها را سریع به بیمارستان رساندم اما پزشکان اعلام کردند، فوت کرده‌اند. نمی‌دانم بیماری نوزادانم چه بوده است.

با توجه به این که مرگ همزمان دو نوزاد مشکوک بود، بازپرس جنایی به پزشکی قانونی ماموریت داد علت مرگ نوزادان را مشخص کند. همچنین تحقیقات محلی پلیس نشان داد، پدر و مادر نوزادان به موادمخدر اعتیاد شدیدی دارند. پس از گذشت چند ماه از این ماجرا، متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند دو نوزاد بر اثر مسمومیت با شربت متادون جان خود را از دست داده‌اند. با افشای این موضوع تحقیقات از پدر و مادر نوزادان آغاز شد که مادر آنها گفت: روز حادثه من حالم خوب نبود و بچه‌ها گریه می‌کردند. بعد از ساعتی آنها آرام شدند. فکر کردم خوابیده‌اند اما همسرم گفت حال نوزادان بد شده و آنها را به بیمارستان برد.

کارآگاهان که احتمال می‌دادند، پدر خانواده به فرزندانش متادون داده است، تحقیقات را روی او متمرکز کردند. مرد 43 ساله سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: من و همسرم معتاد هستیم. روز حادثه بچه‌ها گریه می‌کردند و همسرم نیز بیمار بود. هر کاری می‌کردم آرام نمی‌شدند. کلافه شده بودم. به همین خاطر چند قطره متادون به هر کدام از آنها دادم تا آرام شوند. من هر وقت بدنم درد می‌گیرد متادون می‌خورم. نوزادان بعد از خوردن متادون آرام شده و خوابیدند. چند ساعت بعد به سکوت آنها مشکوک شدم و وقتی بالای سرشان رفتم، متوجه شدم نفس نمی‌کشند. آنها را به بیمارستان رساندم که پزشکان اعلام کرده‌اند مرده‌اند.

سرهنگ محمد یزدانی، فرمانده انتظامی شهرستان خواف، در این باره گفت: مرد معتاد پس اعتراف به قتل فرزندانش با قرار قانونی بازداشت شد.

 

 اخبار  حوادث - جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------