شکات جدید در پرونده دزدان مامورنما



شش عضو یک باند مامورنما که به اتهام سرقت از خانه‌های مردم دستگیر شده بودند در برابر شکایت‌های جدیدی قرار گرفتند.

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

به گزارش جام‌جم ، اعضای این باند شش نفره که همگی سابقه‌دار هستند، از سال گذشته باندی را به سرکردگی مردی به نام مجید که از دزدان حرفه‌ای است، تشکیل دادند. این افراد با سفر به شهرهای یزد، شیراز، اردبیل، ملایر و گرمسار خانه برخی پزشکان را شناسایی می‌کردند. آنها سپس در فرصتی مناسب با جعل عنوان پلیس و در حالی که بی‌سیم و سلاح قلابی به دست داشتند وارد خانه آنها شده و در بازرسی آنجا، پول و اموالشان را می‌دزدیدند. پلیس تهران اواخر سال گذشته اعضای این باند را دستگیر کرد. سارقان مامورنما به سرقت‌های سریالی از پزشکان اعتراف کردند.

در ادامه تحقیقات، چند روز پیش سه مرد شیرازی با حضور در پلیس آگاهی از اعضای این باند شکایت کردند و گفتند که متهمان با جعل عنوان پلیس راه را بر آنها سد کرده و اموالشان را دزدیده و حتی به خانه‌هایشان هم دستبرد زده‌اند.

متهمان روز گذشته برای ادامه تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 منتقل شدند و به بازپرس نصرتی گفتند که شکایت شاکیان جدید را قبول ندارند و فقط از پزشکان سرقت کرده‌اند.

با توجه به شکایت‌های جدید از این متهمان روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات تکمیلی از سارقان مامورنما ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------