قاتلان،پیکر نیمه جان مقتول را در خودرو اش رها کردند و با خانواده اش تماس گرفتند



ساعت 8 شب دوازدهم فروردین ماه امسال مردی در تماس با مرکز 110 از وجود جسد مردی داخل خودروی تویوتای زردرنگش در بلوار آزادگان شهر نیشابور خبر داد.

 فرمانده پلیس نیشابور در باره این خبر گفت: تحقیقات کارآگاهان جنایی حاکی از آن بود که عباس در روز جنایت به خانه زوج جوانی رفته است.


وی افزود: با شناسایی صاحب این خانه او به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفت. این مرد در اعترافاتی قتل با همدستی دو دوستش را به گردن گرفت و پلیس دو مرد 25 و 30 ساله را نیز دستگیر کرد.


محمد 24 ساله در تجسس‌های پلیسی و قضایی گفت: من کاشی‌کار هستم. در روز حادثه با دو دوستم داخل خانه بودیم. عباس زنگ زد. برای انجام کاری می‌خواست صحبت کند. او را به خانه‌ام دعوت کردم تا بیاید و با هم گفت‌وگو کنیم. عباس با خودرویش آمد. دوستانم هنوز آنجا بودند قرار بود برای خرید یک زمین اقدام کنیم.


هنگام صحبت با عباس ناگهان جر و بحث‌مان شد. همسرم نیز وارد این ماجرا شده بود. من و دوستانم که از شدت عصبانیت نمی‌توانستیم خودمان را کنترل کنیم با چوب و شلنگ به جانش افتادیم . حالش خیلی بد بود. دهانش را با یک تکه چسب پهن بستیم و پیکر نیمه‌جانش را داخل خودرویش گذاشتیم.


جسد او را به بلوار آزادگان بردیم و داخل خودرو رهایش کردیم. حتی از گوشی تلفنش با خانواده‌اش نیز تماس گرفتیم و موضوع را به آنها اطلاع دادیم. وی در پایان گفت: عباس هنوز زنده بود که ما آنجا را ترک کردیم.

  اخبار  حوادث -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------