نجات دختر کوچولو ازشکنجه‌گاه پدر شیشه‌ای



 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث ,رحوادث  روز

فلوریا کوچولو که با طلاق مادرش در خانه شیشه‌ای پدر زندگی می‌کرد با کمک همسایه‌ها از شکنجه‌گاه نجات یافت.

  سحرگاه شنبه چهارم اردیبهشت ماه فلوریا که با کتک‌های پدر افیونی‌اش به حیاط خانه‌شان پناه برده بود با گریه‌های سوزان، همسایه‌ها را به کوچه‌ای در کرج کشاند. پدر دست از کتک زدن نکشیده بود و بی‌اعتنا به التماس‌ها و گریه‌های دخترک او را به باد مشت و لگد گرفته بود تا اینکه فلوریا بی‌رمق و بی‌صدا روی زمین افتاد. یکی از همسایه‌ها که خیلی نگران شده بود سراسیمه با مشت به در خانه فلوریا کوبید اما کسی در را باز نکرد، همسایه‌ها بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتند.

 

مرد همسایه که دیگر صدای دختربچه را نمی‌شنید پیش از رسیدن پلیس خودش را از بالای در به حیاط خانه فلوریا کوچولو رساند و دخترک 5 ساله را از زیر دست پدر شکنجه‌گر نجات داد. دخترک که به سختی نفس می‌کشید با جرعه آب از دستان زن همسایه نفس عمیقی کشید و همه دیدند دندان او شکسته و خون از لب‌هایش بیرون زده است.


بغض در وجود همسایه‌ها نشسته بود. فلوریا محکوم به کدام جرمی بود که این‌گونه پدرش او را مجازات می‌کرد؟ دقایقی بعد گشت پلیس سررسید و پدر افیونی فلوریا  را که با مصرف شیشه در توهم به سر می‌برد دستگیر کرد و همزمان فلوریا کوچولو به بیمارستان منتقل شد تا تحت درمان قرار گیرد.

 

همه می‌دانستند که این فقط زخم‌های ظاهری دخترک نبود که این‌گونه او را بیهوش کرده بود. تحقیقات نشان داد مادر فلوریا کوچولو به خاطر اعتیاد شوهرش از وی طلاق گرفته است و او در خانه پدر شیشه‌ای تنها بود. مسلم که تنها 30 سال دارد به خاطر همین اعتیاد کارش را از دست داد و حالا با مصرف شیشه به کودکش هم رحم نمی‌کند. این تنها فلوریا نیست که در خبرها به آن اشاره کردیم، فلوریاهای زیادی هستند که در پیرامون شهر زیر شکنجه اعتیاد به شیشه له می‌شوند و شاید کمتر مانند فلوریا شانس بیاورند که همسایه‌ها به دادشان برسند. فلوریا چند روز دیگر مرخص می‌شود اما دیگر خانه امنی برای او نیست که با مهرمانی مادر و پدر گرم باشد. مسلم و حنانه کجا هستند که دخترشان در گوشه تخت بیمارستان گریه می‌کند و کسی نیست دست نوازش بر سرش بکشد.


بنابر این گزارش، معاینات پزشکی نشان داد که فلوریا کوچولو از مدت‌ها پیش هدف آسیب‌های پدرش بوده و بازپرس پرونده دستور تحقیقات ویژه را صادر کرده است.

 

اخبارحوادث  -  روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------