مالک سایت همسریابی دستگیر شد/ اعتراف به اغفال بی‌شرمانه دختران جوان



رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی با راه اندازی سایتی با عنوان همسریابی اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه می كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا استان فارس هنگام رصد فضای مجازی متوجه سایتی شدند که در قالب همسریابی و با ارائه شماره کارت و دریافت وجه از مردم در قبال دادن شماره تلفن فرد مورد نظر اقدام به اغفال جوانان به فساد می كرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند سال گذشته عده ای افراد سودجو اقدام به طراحی سایت هایی كرده اند که با عنوان همسر یابی اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه و خانواده ها می کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: پلیس فتا که وظیفه گشت زنی در فضای مجازی را بر عهده دارد در چنین مواردی بلافاصله وارد عمل شده و عوامل خاطی را شناسایی و طبق قوانین با افراد متخلف برخورد می کند.

سرهنگ حسینی با اشاره به دستگیری متهم این پرونده، گفت: وی در بازجویی های اولیه و پس از رویت مستندات و ادله دیجیتال به جرم انتسابی اعتراف كرد.

وی از شهروندان درخواست كرد: در فضای مجازی به دنبال مسائل و مشکلات شخصی خود نباشند چرا که فضای مجازی به هیچ وجه قابل اعتماد و اطمینان نیست و افراد سودجو به دنبال منافع شخصی خود در این فضا می باشند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------