درآمد"200 میلیونی" کیف‌قاپ بزرگ شرق تهران در یک شب



اخبار,اخبار حوادث,کیف‌قاپ بزرگ  تهران


اخبار حوادث - سرکرده "باند موتور سواران" دستگیر شد؛
درآمد"200 میلیونی" کیف‌قاپ بزرگ شرق تهران در یک شب

سرکرده باند "موتور سواران" که در یک شب کیف‌قاپی 200 میلیون ریال پول به جیب زده بود، پس از یک تصادف خونین توسط ماموران بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دو شب پیش ماموران گشت انتظامی تهران بزرگ در حال گشت زنی در محدوده گلبرگ بودند که متوجه تجمع زیادی از مردم در کنار خیابان شدند.
 
ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که راکب یک دستگاه موتورسیکلت تندرو با یک خودروی سواری برخورد کرده و دچار آسیب دیدگی شده است.
 
در ادامه ماموران انتظامی تهران بزرگ در حال بررسی بیشتر حادثه بودند که مردی سراسیمه به آن‌ها مراجعه کرد و گفت: این مرد لحظاتی پیش کیف بنده را که حاوی 200 میلیون ریال وجه نقد بوده ربوده و در حالی که قصد فرار از لابه لای خودرو‌ها را داشت با یک خودرو تصادف می‌کند.
 
ماموران پس از شنیدن صحبت‌های این مرد که ناصر نام داشت و همچنین کشف مقادیر پول ذکر شده، طی استعلامی متوجه شدند که راکب موتورسیکلت از کیف‌قاپان به نام تهران است و در حال حاضر سرکردگی باند "موتورسواران" کیف قاپ را بر عهده دارد.
 
در ادامه متهم بازداشت و جهت ادامه رسیدگی و بازجویی فنی و پلیسی به کلانتری نارمک منتقل شد.
 
رئیس کلانتری 127 نارمک سرهنگ پرویز نظری پور درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از درمان سرپایی در کلانتری به ده‌ها مورد کیف قاپی در محدوده شرق تهران با همدستی سایر اعضای باند اعتراف کرد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------