آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان-قزوین



بر اثر تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان - قزوین، یك نفر در دم فوت و 13 مصدوم نیز راهی مراكز درمانی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اثر تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان - قزوین، یك نفر در دم فوت و 13 مصدوم نیز راهی مراكز درمانی شد.

به گزارش ایرنا، غفور آقاجانلو افزود: این حادثه ساعت4:30 بامداد امروز /چهارشنبه/ در كیلومتر 30 لاین شمالی این مسیر ارتباطی رخ داد و نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب هلال احمر زنجان نیز بلافاصله به یاری 48 حادثه دیده ناشی از این تصادف زنجیره ای شتافتند.

وی اظهاركرد: دراین سانحه رانندگی، یك دستگاه پژو پارس، دو دستگاه پژو 405، یك دستگاه پراید، آردی، ام وی ام، سمند و اتوبوس، با یكدیگر برخورد كرده بودند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: مسبب این حادثه، راننده یك دستگاه خودرو سواری سمند بود.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده، این خودرو سواری واژگون شده و در نتیجه به دلیل نبستن كمربند ایمنی به بیرون پرتاب و بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت كرده است.

وی با بیان اینكه چهار دستگاه خودرو در این حادثه با یكدیگر برخورد كرده بودند، اظهار كرد: خوشبختانه در این حادثه به سرنشینان اتوبوس مسافربری صدمه ای وارد نشده و فقط به خودرو خسارت وارد شده بود.

مسئول روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: در این حادثه رانندگی 13 نفر مصدوم شده بودند كه با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.


جواد مرادی افزود: مصدومین هفت مرد و شش زن بودند كه در میان آنان یك دختر و پسر یك ساله نیز به چشم می خورد و راننده سمند نیز قبل از رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه جان سپرده بود.


وی اظهار كرد: عوامل اورژانس پایگاه های قره بلاغ، سلطانیه، مروارید و صبا، مصدومین را به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال داده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------