تولد یک نوزاد در آسمان مشهد (+عکس)



مادر باردار ۳۸ ساله با حاملگی ۴۰ هفته ، با علائم درد زایمان به بیمارستان مراجعه نمودولی متاسفانه پس از گذشت مدت زمانی با خونریزی مادر و عدم پیشرفت در روند زایمان هماهنگی های لازم با ستاد هدایت جهت اعزام وی انجام گرفت.

رییس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تولد نوزاد یک زن باردار اهل شهرستان کلات در بالگرد اورژانس هوایی و در آسمان مشهد خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد شهرام طاهرزاده افزود:با اعلام مركز هدایت بحران فوریت های پزشكی این دانشگاه، مبنی بر وخیم بودن حال یك مادر باردار در بیمارستان كلات ، بالگرد اورژانس ۱۱۵ مشهد بلافاصله به سمت این شهرستان حركت كرد.

وی اظهار داشت: بالگرد اورژانس، این زن باردار را كه دچار خونریزی شدیدی شده بود از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع( در شهرستان كلات به مشهد انتقال داد.

به گفته وی، به دلیل پیشرفت مراحل وضع حمل، این نوزاد پسر ،حوالی ساعت ۱۲ روز گذشته در آسمان مشهد چشم به دنیا گشود.

طاهرزاده ادامه داد: با همكاری دو مامای اعزامی از شهرستان كلات و دو پرسنل اورژانس ۱۱۵ مشهد، این نوزاد در بالگرد سالم به دنیا آمد و پس از فرود بالگرد به همراه مادرش به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد انتقال یافت.تولد یک نوزاد در آسمان مشهد!


رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشكی مشهد با قدردانی از هماهنگی هوانیروز خراسان رضوی خاطرنشان كرد: حال این مادر و نوزاد مطلوب گزارش شده است.

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز


مدیر شبکه بهداشت و درمان کلات نیز اظهار داشت: این مادر باردار پس از هماهنگی های انجام شده و اعزام یک فروند بالگرد به شهرستان کلات ، جهت وضع حمل به مشهد اعزام گردید.

دکتر جوان گفت : مادر باردار ۳۸ ساله با حاملگی ۴۰ هفته ، با علائم درد زایمان به بیمارستان مراجعه نمودولی متاسفانه پس از گذشت مدت زمانی با خونریزی مادر و عدم پیشرفت در روند زایمان هماهنگی های لازم با ستاد هدایت جهت اعزام وی انجام گرفت.

وی همچنین افزود؛ پس از گذشت ۲۰ دقیقه از زمان هماهنگی با ستاد هدایت بالگرد اعزامی در کلات به زمین نشست و بیمار همراه یک نفر ماما و یک نفر پرستار به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شد.

شهرستان كلات نادر با جاده ای كوهستانی در ۱۴۵ كیلومتری شمال شرقی مشهد واقع است

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------