قتل مزاحم همسر با ضربه‌ داس



مردي كه يكي از آشنايان خود را با ضربه‌هاي داس به قتل رسانده در بازجويي‌ها انگيزه خود از ارتكاب به جرم را مزاحمت مقتول براي همسرش اعلام كرد.

رسيدگي به اين پرونده از چندي پيش با اطلاع ماموران پليس از وقوع يك فقره درگيري منجر به جرح در يكي از روستاهاي گلوگاه مازندران و انتقال مجروح به بيمارستان، آغاز شد.


با حضور ماموران در بيمارستان مشخص شد كه مردي ٣٥‌ساله با ضربه‌هاي داس، يكي از مردان فاميلش - مجروح - را از ناحيه سر و صورت به‌شدت مضروب كرده است.  در حالي كه تحقيقات براي شناسايي ضارب آغاز شده بود، از بيمارستان خبر رسيد كه مضروب به دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.


به اين ترتيب موضوع پرونده به «قتل‌عمد» تغيير كرد و كارآگاهان ويژه جرايم جنايي مسوول رسيدگي به آن شدند. آنها در تحقيقات خود متوجه شدند كه مقتول پيش از درگيري به خانه يكي از آشنايان خود رفته بود. با به دست‌آمدن اين سرنخ، ماموران به خانه متهم اعزام شدند و در كمتر از يك ساعت از وقوع قتل، او را دستگير كردند.


متهم كه مردي ٣٥ ساله است در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و انگيزه ارتكاب به آن را ايجاد مزاحمت مقتول براي همسرش دانست و گفت: «مقتول از آشنايان من است. او از چند وقت پيش با تماس‌هاي تلفني، مزاحم همسرم شده بود. از اين كار او خيلي عصباني شده بودم براي همين نقشه‌اي كشيدم و او را به خانه‌ام دعوت كردم. وقتي آمد، به خاطر مزاحمت‌هايش با هم درگير شديم و من با ضربه‌هاي داس او را مجروح كردم. پس از آن با اورژانس تماس گرفتم تا بيايند او را به بيمارستان ببرند. ساعتي بعد از فوت او با خبر شدم.» با ثبت اعترافات متهم، ماموران او و همسرش را براي بازسازي صحنه جرم به محل وقوع قتل منتقل كردند تا به اين ترتيب جزييات پرونده تكميل و براي صدور حكم در اختيار مراجع قضايي قرار گيرد.


دستگيري عامل نزاع مرگبار در نوشهر
همزمان با رسيدگي به پرونده «قتل به دليل مزاحمت براي همسر»  ماموران پليس آگاهي نوشهر مازندران نيز موفق شدند عامل درگيري و قتل جواني ٢٢ ساله را دستگير كنند.


شامگاه ششم ارديبهشت امسال، نزاع دو پسر جوان با ضربه‌هاي چاقو به جراحت شديد يكي از آنها منجر شد.  با اطلاع پليس از وقوع حادثه به سرعت تيمي از كارآگاهان به بيمارستان اعزام و متوجه شدند كه مجروح به دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و متهم نيز پا به فرار گذاشته است. آنها پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل دادند و موفق شدند با سرنخ‌هاي به دست آمده در تحقيقات از شاهدان حادثه، پس از ٢٤ ساعت، مخفيگاه متهم را شناسايي و او را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كنند.


متهم مردي ٣٠ ساله است كه در بازجويي‌ها به نزاع و قتل با چاقو اعتراف كرد تا به اين ترتيب، همراه پرونده در اختيار مراجع قضايي قرار گيرد.

 اخبار حوادث  -  اعتماد  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------