آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

زورگيري با تهديد سلاح سرد



چهار مرد شرور كه با در دست داشتن چاقو و قمه اقدام به زورگيري از شهروندان مي‌كردند، دستگير شدند.

  به گزارش اعتماد ؛ چندي پيش خبر شرارت، زورگيري، چاقوكشي و سرقت به عنف، از سوي چهار جوان به پليس مشهد گزارش شد. به اين ترتيب بررسي‌ها براي شناسايي عاملان اين شرارت و سرقت در دستور كار كارآگاهان پليس مشهد قرار گرفت. درحالي كه تحقيقات در اين رابطه ادامه داشت، پليس گزارشي در رابطه با ورود چهار مرد نقاب‌دار به خانه يكي از اهالي مشهد را دريافت كرد. چهار مرد مسلح، درحالي كه صورت‌هاي خود را پوشانده بودند چاقو به دست وارد خانه مرد ميانسالي شده بودند.

 

آنها بعد از بستن دست و پاي مرد ٤١ ساله و پسر ١٨ ساله‌اش و ضرب و جرح آنان، وسايل با ارزش داخل خانه را به سرقت برده بودند. در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد كه چهار مرد نقاب‌دار همان سارقاني هستند كه با تهديد چاقو اقدام به سرقت از شهروندان مشهدي مي‌كنند. تحقيقات شبانه روزي و نامحسوس كارآگاهان ادامه داشت تا اينكه با گذشت يك هفته از سرقت مسلحانه از مرد ميانسال و پسرش، ماموران موفق شدند متهمان را شناسايي و دستگير كنند. سرهنگ بوستاني، فرمانده انتظامي شهرستان مشهد با اعلام اين خبر گفت: سردسته اين باند جوان ١٨ ساله‌اي است كه سابقه كيفري در پرونده خود دارد. متهمان با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شده و تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.


كشف ٣ ميليارد ريال لوازم مسروقه از باند سارقان
اعضاي باند ١٢ نفره سارقان منزل و مغازه در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي دستگير شدند. در پي وقوع سرقت‌هاي متعدد خودروهاي وانت مزدا در شهر اصفهان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.  كارآگاهان بعد از چندي از وجود يك شبكه بزرگ سرقت باخبر شده و توانستند در يك عمليات گسترده ١٢ نفر از اعضاي اين باند را دستگير كنند كه سه نفر از باند به طور مستقيم در سرقت‌ها حضور داشته و ٩ نفر ديگر مالخر اموال مسروقه بودند.


سارقان اين باند به ١٤ فقره سرقت خودروي وانت مزدا، ١٣فقره سرقت مغازه، ٣٨ فقره سرقت داخل خودرو، يك فقره سرقت منزل و سرقت يك محموله خاور حاوي فرش اعتراف كردند. اين باند ١٢ نفره سرقت در شهر‌هاي اصفهان، كاشان، نطنز، دليجان و محلات فعاليت مي‌كردند. همچنين در بازرسي از مخفيگاه‌هاي متهمان بيش از سه ميليارد ريال اموال مسروقه شامل، دستگاه پخش و زاپاس خودرو، فرش، تعدادي خودروي وانت مزدا، لوازم منزل، فرش و اقلام تاسيساتي و ساختماني كشف شده است.

 

سردار آقاخاني، فرمانده انتظامي استان اصفهان درباره اين خبر گفت: «هر ١٢ متهم دستگير شده اهل اصفهان هستند و در اين شهر زندگي مي‌كنند. آنها معتاد به مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه هستند و هر كدام بين ٨ تا ١٠ فقره سابقه سرقت دارند. او با بيان اينكه تحقيقات روي اين باند همچنان ادامه دارد از احتمال كشف ابعاد بيشتري از سرقت‌هاي متهمان خبر داد و گفت: «تاكنون تعدادي از مالباختگان شناسايي شده‌اند و تلاش براي شناسايي ساير مالباختگان نيز ادامه دارد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------