جنایت هولناک«کنه هوسران»



جوان 19ساله ای که بامداد روز گذشته به یک زن رهگذر اصرار می کرد تا با وی رابطه نامشروع برقرار کند، وقتی با مقاومت زن محجبه رو به رو شد، او را با وارد آوردن بیش از 15ضربه کارد به قتل رساند اما ساعاتی بعد در چنگ قانون گرفتار شد.

به گزارش خراسان، بامداد روز گذشته مردی با پلیس تماس گرفت و عنوان کرد: یکی از آشنایانش زن جوانی را در انتهای خیابان پنجتن 55 به قتل رسانده است.در پی اعلام این گزارش، بلافاصله مأموران کلانتری التیمور با راهنمایی فرد تماس گیرنده به جست و جوی جسد مقتول پرداختند تا این که دقایقی بعد جسد زن جوان کنار سنگ بزرگی در میان نخاله های ساختمانی نمایان شد.

مأموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه، بلافاصله موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب، تحقیقات درباره این جنایت هولناک آغاز شد.قاضی سیدجواد حسینی به صورت تلفنی دستوراتی را برای دستگیری متهم مورد ادعای فرد تماس گیرنده صادر کرد و خود نیز عازم محل کشف جسد شد.

عقربه های ساعت حدود 4 بامداد را نشان می داد که مأموران انتظامی، جوان 19ساله ای را که از آشنایان فرد تماس گیرنده بود، دستگیر کردند و این گونه بررسی های قضایی و پلیسی در حضور قاضی حسینی ادامه یافت. خورشید از پشت کوه ها سرک می کشید که متهم به قتل در محل ارتکاب جرم و کنار جسد زن جوان قرار گرفت تا چگونگی وقوع این جنایت هولناک را تشریح کند.

متهم جوان با بیان این که از 6ماه قبل به عنوان شاگرد در کارگاه جوشکاری مشغول به کار هستم و از اتاق پشت کارگاه به عنوان خانه مجردی استفاده می کنم، به قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: تا ساعت 23 شب به همراه استادکارم در مغازه بودیم. شب ها برخی از دوستانم به خانه من می آمدند و موادمخدر مصرف می کردند.

 امشب (شب حادثه) هم بعد از آن که دوستانم به خانه های خودشان رفتند، من تنها شدم. خوابم نمی برد تا این که حدود ساعت 2بامداد به تنهایی بیرون رفتم. مقداری بنگ داشتم، آن را داخل سیگار ریختم تا به قول خودمان، سیگاری بزنم. وقتی بنگ را کشیدم در مغازه را از بیرون قفل کردم تا گشتی در خیابان بزنم. در همین لحظه بود که زیرپل ورودی پنجتن 55، زن محجبه ای را دیدم که به داخل خیابان پیچید. به سرعت به دنبال آن زن جوان رفتم. به او اصرار می کردم که با من دوست شود تا با هم به مغازه برویم!! و در اتاق مجردی من استراحت کنیم!! ولی او قبول نمی کرد و بدون این که کلامی با من حرف بزند، به مسیرش ادامه می داد. وقتی دیدم به من محل نمی گذارد، خیلی عصبانی شدم. من هم دست بردار نبودم، حدود هزار متر به دنبالش رفتم و همچنان اصرار می کردم تا با من رابطه نامشروع برقرار کند، اما آن زن به خواهر و مادرم توهین کرد.

پیله کردم که دنبالم بیاید ولی او گوش نمی کرد، تا این که برای ترساندن او «تیزی» را بیرون کشیدم، چون تحریک شده بودم و حال مساعدی نداشتم، نمی دانم چند ضربه به او زدم. وقتی خون آلود روی زمین افتاد، پیکر نیمه جانش را تا فاصله 20متری از کنار جاده، داخل زمین های کشاورزی کشاندم. آن جا هم با یک سنگ بزرگ ضربه ای به صورتش زدم، سپس داخل کیسه ای که همراهش بود را نگاه کردم و تنها شناسنامه او را برداشتم تا شناسایی نشود و بعد از آن هم به مغازه رفتم، ولی با دیدن دستان خون آلودم، تازه فهمیدم که چه کرده ام، بنابراین در همان حال، موضوع را به صاحبکارم اطلاع دادم و او هم با مأموران تماس گرفت. چاقوی خون آلود را هم روی مبل انداخته بودم که تحویل مأموران دادم.

به گزارش خراسان در پی اعترافات این جوان و بررسی کیسه ای که در فاصله 15متری جسد قرار داشت، مشخص شد داخل آن چند سی دی، عروسک شکسته و شارژ تلفن همراه وجود دارد.

 بر اساس شناسنامه ای که داخل کیسه برنج 10کیلویی نارنجی رنگ وجود داشت، مقتول «ز. و» نام داشت و متأهل بود.پس از اعترافات متهم در محل وقوع جنایت و با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد، جسد این زن 21ساله که چادر، مانتو و مقنعه مشکی به همراه پلیور قهوه ای به تن داشت و لاغراندام بود، برای تعیین هویت و علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

تحقیقات بیشتر درباره این جنایت هولناک، از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------