شوهر سنگدل اعدام شد



شوهر سنگدل که پس از قتل همسرش جسد او را تکه‌تکه کرده و داخل رودخانه انداخته بود، در زندان قزوین به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از 24 خرداد سال 88 و در پی ناپدید شدن زنی در الموت در دستور کار پلیس قرار گرفت. پدر این زن با مراجعه به کلانتری الموت گفت: دخترم از دو روز پیش از منزل خارج شده و هنوز بازنگشته است. البته دو روز قبل فردی ناشناس با من تماس گرفت و مدعی شد دخترم نزد اوست و بزودی به خانه برمی‌گردد.

پس از این شکایت، تحقیقات در‌این‌باره آغاز و معلوم شد زن ناپدید شده از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته است. با افشای این موضوع، تحقیقات روی همسر این زن متمرکز و وی به پلیس آگاهی احضار شد.

مرد جوان در بازجویی‌ها قتل را انکار وعنوان کرد: سال 85 متوجه ارتباط همسرم با مردی به نام مهدی شدم. او را زیر نظر گرفته و آنها را وقتی پیش یکدیگر بودند، دستگیر کردم. بعد از این ماجرا دیگر او را ندیدم .

با گذشت بیش از سه سال از این ماجرا، همسر این زن لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل زنش را فاش کرد و گفت: 22 خرداد سال 88 به منزل پدرزنم زنگ زدم و با همسرم در اطراف روستا قرار گذاشتم. همسرم مهریه‌اش را درخواست کرده بود و در محل قرار به او اصرار کردم تا از گرفتن مهریه انصراف دهد ولی نپذیرفت. بعد با هم جر و بحث کردیم و از آنجا که نزدیک پرتگاه نشسته بودیم، وقتی بلند شدیم با ضربه من، همسرم به داخل پرتگاه افتاد. هنگامی که بالای سرش رفتم، دیدم از سرش خون می‌آید که با روسری سرش را بستم اما صورتش سیاه و بعد هم نفسش قطع شد. در ادامه با چاقویی که خریده بودم، بدن او را تکه‌تکه کرده و داخل رودخانه انداختم. بعد از چهار روز پاهای همسرم را کنار آبشار پیدا و دفن کردم.

حجــت‌الاسـلام اسـماعیل صادقی‌نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در این باره گفت: این پرونده با توجه به مخفی بودن ابعاد آن، با دستور قضایی به صورت ویژه پیگیری شد و کارآگاهان پلیس پس از بررسی حادثه و اتمام تحقیقات، پرونده را به دستگاه قضایی تحویل دادند.

وی ادامه داد: دادگاه کیفری یک شهر قزوین پرونده را بررسی و متهم را با توجه به قرائن، شواهد و اعترافات در خصوص قتل عمد، به قصاص نفس با چوبه دار در محل زندان مرکزی قزوین پس از دریافت تفاضل دیه محکوم کرد. متهم به سبب جنایت بر میت و بریدن سر نیز به پرداخت یک‌دهم دیه کامل انسان، بریدن دو دست به یک‌دهم دیه کامل، بریدن دو پا به پرداخت ارش و از جهت پاره کردن شکم به عنوان دیه جنایت بر میت به 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

صادقی افزود: حکم قصاص این قاتل سنگدل پس از تائید رئیس قوه قضاییه صبح دیروز در محل زندان مرکزی قزوین اجرا و این قاتل به دار مجازات آویخته شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین عنوان کرد: تمام تلاش دستگاه قضایی این است که اجرای احکام را در زمان مناسب و سریع در دستور کار قرار دهد تا شاهد چنین جنایت‌هایی نباشیم. لازم است خانواده‌ها پس از ازدواج فرزندانشان نیز مراقبت و دقت لازم را از آنها به عمل آورند تا شرایط فراز و نشیب زندگی و مسائل مختلف موجب فاصله افتادن میان زوجین نشود، از طرفی زوجین نیز باید در زمینه اختلافات، نگاه واقع‌بینانه توام با انصاف و محبت را فراموش نکنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------