مرد رمالی که با ادعای دریافت وحی و ارتباط باعالم غیب100میلیون تومان کلاهبرداری کرده بازداشت شد



مأموران پلیس یزد، شخصی را که به بهانه رمالی، جن‌گیری و جادوگری یک میلیارد ریال از افراد ساده لوح کلاهبرداری کرده بود دستگیر کردند.

 به  گزارش  ایران  ؛سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با کسانی که از طریق رمالی و جادوگری اقدام به اغفال شهروندان ساده‌لوح می‌کنند، مأموران این پلیس از خبری پیرامون فعالیت شخصی در خصوص رمالی و جادوگری در شهر یزد مطلع شدند.


وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از بررسی موضوع متوجه شدند این شخص با طرح ادعای طلسم، احضار ارواح، جن‌گیری و رفع مشکلات مالی اقدام به فریب افراد ساده‌لوح کرده و پول هنگفتی را از آنها دریافت کرده است.


سرهنگ رضایی با اشاره به گرفتن مجوز قضایی گفت: مأموران پلیس، مجرم 49 ساله را در محل فعالیتش دستگیر کردند و در بازرسی انجام شده هزار نسخه چاپی رمالی، نسخه‌های منقش به حروف ابجد جهت احضار روح و نسخه‌های دیگر برای فریب شهروندان کشف کردند.


رضایی ادامه داد: مرد جادوگر با طرح ادعای ارتباط با عالم غیب، نزول وحی، حل مشکلات خانوادگی و برقراری عشق و دوستی مبالغ هنگفتی از مراجعان خود که بیشتر زنان ساده‌لوح بودند دریافت می‌کرد.


سرهنگ رضایی با اشاره به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی مجرم از مراجعان خود، افزود: وی اقرار کرد یک کارگاه تولیدی داشته که به علت مشکلات مالی ورشکسته و بیکار شده و برای امرار معاش دست به رمالی و فالگیری زده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------