ابهام در پرونده تعرض دو مرد به زن



رسيدگي به پرونده تعرض دو مرد به يك زن، با انكار متهمان در دادگاه وارد مرحله تازه‌اي شد.

 به  گزارش اعتماد ؛ اواخر آذر امسال، زني جوان به پليس آگاهي جاجرود مراجعه كرد و از تعرض دو مرد در يك باغ رستوران به خود خبر داد. او به كارآگاهان گفت: «امروز وقتي براي گرفتن يكي از مداركم به باغ رستوران پدرشوهرم رفته بودم، دو مرد كه آنجا كار مي‌كنند به سمتم حمله كرده و مرا مورد تعرض قرار دادند.» با ثبت شكايت او، پرونده‌اي با موضوع «تعرض» تشكيل و براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان جنايي قرار گرفت.


آنها به سرعت به محل سكونت متهمان اعزام و هردوي آنها را دستگير كردند. اما هر دو متهم (عمو و برادرزاده) كه براي بازجويي در اختيار كارآگاهان قرار گرفته بودند منكر اتهام تعرض شدند و شكايت زن جوان را پاپوش دانستند. يكي از آنها (احمد) به كارآگاهان گفت: «ما هيچ تعرضي انجام نداده‌ايم و اين شكايت براي تحت فشار قرار دادن ماست. چند وقت پيش خواهرشوهر شاكي، خودروي ما را قرض گرفت و قرار شد پس از مدتي آن را پس دهد اما اين كار را انجام نداد. هرچه تلاش كرديم هم نتوانستيم او را قانع كنيم كه خودرو را برگرداند براي همين از او شكايت كرديم. احتمالا آنها به خاطر همين مساله، موضوع تعرض را پيش كشيده‌اند تا ما ازشكايت‌مان منصرف شويم.»


متهمان در تمام مراحل بازجويي منكر اتهام خود شدند اما با اين وجود، كارآگاهان پرونده آنها را براي رسيدگي بيشتر در اختيار شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده قرار دادند.


سرانجام صبح ديروز، جلسه رسيدگي به پرونده در شعبه هشتم برگزار شد. در ابتدا، شاكي پشت جايگاه ايستاد و بار ديگر بر وقوع تعرض تاكيد كرد و گفت: «پدر شوهر من در جاجرود يك باغ رستوران دارد كه از مدت‌ها قبل آن را به دو نفر – متهمان – اجاره داده بود. من و شوهرم وقتي تصميم گرفتيم از گرگان به جاجرود نقل مكان كنيم، وسايل‌مان را به تدريج براي آنها مي‌فرستاديم تا نگهداري كنند. وقتي به جاجرود آمديم، هنوز بخشي از وسايل‌مان پيش آنها بود تا اينكه روز حادثه، براي گرفتن مدركي كه در آن وسايل قرار داده بودم به باغ رفتم. آنجا متهمان گفتند كه وسايلم را در طبقه دوم رستوران گذاشته‌اند و از من خواستند تا خودم آن را بردارم. من هم همين كار را انجام دادم اما به محض رسيدن به طبقه دوم، هر دوي متهمان حمله كردند و مرا مورد تعرض قرار دادند. من آنها را مثل برادر خودم مي‌دانستم اما آنها به خاطر اختلافي كه با خواهرشوهرم داشتند اين كار را انجام دادند تا خانواده‌ام را بي‌آبرو كنند.»


پس از او، هر دو متهم كه پيش از اين ‌با قرار وثيقه آزاد شده بودند نيز پشت جايگاه ايستادند. آنها همانند دوران بازجويي، اتهام خود را انكار كردند و گفتند: «ما هيچ تعرضي به شاكي نكرديم و او دروغ مي‌گويد. آنها مي‌خواهند براي ما پاپوش درست كنند تا از شكايت‌مان درباره سرقت خودرو صرف‌نظر كنيم.»


با ثبت اظهارات هر دو متهم، رييس دادگاه ختم جلسه را اعلام كرد و براي صدور حكم با قضات ديگر وارد شور شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------