آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پلیس بازی زن جوان راز باند فساد را فاش کرد



یک زن برای پیدا کردن دزدان کیف‌قاپ، به جست‌وجوی جی‌پی‌اسی پرداخت تا اینکه مخفیگاه آنها را در مرکز پایتخت شناسایی کرد.

به گزارش همشهری، پليس وقتي پا در مخفيگاه دزدان گذاشت نمي‌دانست 11زن و مرد در آنجا مركز فساد و فحشا راه انداخته‌اند.چند روز پيش زني كه در يك شركت تجاري در پايتخت كار مي‌كرد از محل كارش خارج شد تا به خانه برود. حوالي ميدان هفت‌تير بود كه 2جوان موتورسوار به سمت او رفتند و در يك لحظه كيفش را از دست او قاپيدند و فرار كردند.

زن جوان شروع كرد به فرياد زدن اما دزدان در شلوغي خيابان ناپديد شدند. در چنين شرايطي مالباخته به اداره پليس رفت و به طرح شكايت پرداخت. او گفت: داخل كيفم 2موبايل بود كه روي يكي از آنها كه متعلق به شركت محل كارم است جي‌پي‌اس وصل است. علاوه بر اين، پول، مدارك و كارت‌هاي عابربانكم به همراه رمزشان نيز به سرقت رفته است.

    جست‌وجو
زن جوان پس از آنكه شكايت خود را مطرح كرد، ترجيح داد كه دست‌روي‌دست نگذارد و خودش هم براي پيدا كردن سارقان كيف‌قاپ دست به‌كار شود. او از طريق جي‌پي‌اسي كه روي يكي از موبايل‌ها نصب بود و بررسي برنامه كامپيوتري موفق شد موقعيت سارقان را شناسايي كند.

اين درحالي بود كه چند ساعت بعد پيامكي به دستش رسيد كه نشان مي‌داد 10ميليوني كه در حسابش بوده، سرقت شده است. با توجه به اينكه پول يكجا برداشت شده بود، او احتمال داد كه دزدان با كارت عابربانك او خريد كرده‌اند. اين زن جست‌وجويش را ادامه داد و سرانجام توانست آدرس دقيق خانه سارقان در حوالي هفت تير را شناسايي كند.

خودش بي‌آنكه پليس را خبر كند راهي آنجا شد و در تحقيق از همسايه‌ها شنيد كه يكي از آن خانه‌ها پاتوق افراد شرور است كه زنان و مردان مرموزي به اين خانه تردد مي‌كنند. او حتي چند ساعتي خانه را زيرنظر داشت تا اينكه 2سارقي كه كيفش را سرقت كرده بودند را هنگام خروج از آنجا ديد. او ديگر مطمئن شده بود كه جست‌وجوهايش نتيجه داده و موقعيت دزدان را درست شناسايي كرده است. به اين ترتيب راهي اداره پليس شد تا اطلاعات خود را در اختيار كارآگاهان قرار دهد.

 دستگيري سارقان در كمتر از 48ساعت
هنوز 2روز از شكايت زن جوان نگذشته بود كه او آدرس دزدان را در اختيار پليس قرار داد و كارآگاهان با دستور قاضي سيدمحمودمحمدي، داديار شعبه اول دادسراي ويژه سرقت در عملياتي غافلگيرانه وارد پاتوق سارقان شدند. 3زن و 8مرد در آنجا دستگير شدند و كارآگاهان در بازرسي خانه، چندين كارت عابربانك، وسايل استعمال مواد‌مخدر، چند كيف زنانه و يك كلت كمري كشف كردند.

از سويي در ميان مردان دستگير شده، 2 سارقي كه كيف زن جوان را سرقت كرده بودند شناسايي شدند و شواهد نشان مي‌داد كه سرقت‌هاي زيادي رقم زده‌‌اند. اما اين پايان ماجرا نبود چراكه كارآگاهان در تحقيقات خود پي‌بردند كه آنجا يك مركز فساد و فحشا هم بوده كه متهمان پول خوبي از اين راه به جيب زده بودند. يكي از زنان دستگير شده اهل شهرستان بود و مدرك فوق‌ليسانس داشت. او كه از طريق تلگرام با سركرده باند سرقت و فحشا آشنا شده و براي كار به تهران آمده بود نقش آرايشگر باند را به‌عهده داشت.

او دختراني كه به مركز فساد و فحشا مي‌رفتند آرايش مي‌كرد تا آنها را زيبا نشان دهد. 2زن ديگري كه عضو اين باند بودند با سارقان باند همكاري داشتند. اين دو زن با كارت عابربانك‌هاي مسروقه به طلافروشي‌هاي خيابان كريم‌خان مي‌رفتند و سكه مي‌خريدند.

به گزارش همشهري، سركرده باند كه مردي جوان است اقرار كرد كه مدتي قبل اسلحه كلت كمري خريده و براي محافظت از خود و اعضاي باند در خانه نگه داشته بود. از سويي سارقان كيف‌قاپ به ده‌ها فقره كيف‌قاپي در محدوده مركز پايتخت اقرار كردند و تحقيق در اين خصوص از سوي مأموران پايگاه سوم پليس آگاهي تهران ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------