مرگ دومین قربانی حادثه بیمارستان عرفان/جدال ۷ روزه زن جوان با مرگ



زن جوانی که در اقدامی جنون آمیز قربانی تیر اندازی مرگبار همسر جوان خود قرار گرفته بود پیش از ظهر امروز بعد از یک هفته جدال با مرگ روی تخت بیمارستان جان سپرد .

 به گزارش  مهر، ۷ اردیبهشت ماه  ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین در پارکینگ بیمارستان عرفان خبر دادند.

ساعت ۱۹ با تعطیلی شیفت کاری بیمارستان، مرد جوان به همراه همسرش به پارکینگ بیمارستان رفته و سوار خودروی سمند نقره می شوند. اما قبل از حرکت خودروی سواری مرد جوان با استفاده از یک فقره اسلحه کمری اقدام به شلیک دو گلوله به سمت همسرش کرده و بعد از مجروح کردن زن جوان با استفاده از همان اسلحه به سمت سر خودش شلیک کرده بود.

نگهبان پارکینگ با توجه به سر و صدای تیراندازی به محل حادثه مراجعه می کند و با مشاهده پیکر غرق در خون زن و مرد جوان ضمن تماس با پلیس هر دو مجروح را به بیمارستان منتقل می کنند.

بنابراین گزارش  چند ساعت بعد از وقوع حادثه مرد ۳۵ ساله به دلیل شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان جان سپرد و پرونده قتل مشکوک مرد جوان با دستور بازپرس به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد .

در حالیکه تحقیقات برای واکاویه علت وقوع این حادثه ادامه داشت پیش از ظهر امروز ندا ۳۲ ساله نیز بعداز ۷ روز جدال با مرگ تسلیم شد و جان خود را از دست داد .

بررسی های پلیسی نشان می دهد که زن و مرد جوان از مدت ها قبل به دلیل اختلاف های متعدد با هم قهر بودند و قصد جدا شدن از یکدیگر را داشتند که مرد جوان که دارای نسبت فامیلی با همسرش نیز بود اقدام به تیر اندازی به همسرش و سپس قتل خود کرد.

تحقیقات پلیسی درباره علت وقوع این حادثه و انگیزه متهم از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------