مرگ دومین قربانی در حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان



 پرونده تیراندازی مقابل بیمارستان عرفان با مرگ زن جوان بسته شد.

به گزارش همشهری، در جريان اين حادثه شوهر زن جوان پس از شليك 2گلوله به او، دست به‌خودكشي زد و به زندگي خود پايان داد اما زن جوان به كما رفت كه درنهايت صبح ديروز او نيز جان باخت.اين حادثه ساعت19 دوشنبه گذشته رخ داد. زن 33ساله‌اي كه منشي بخش آندوسكوپي بيمارستان عرفان بود پس از تعطيلي شيفت كاري‌اش از بيمارستان خارج شد. او به سمت پاركينگي كه فضاي باز روبه‌روي بيمارستان بود رفت و وقتي سوار سمند نقره‌اي‌رنگش شد، شوهرش را ديد كه اسلحه به‌دست انتظارش را مي‌كشيد.

مرد جوان ابتدا 2 گلوله به سر همسرش شليك كرد و بعد گلوله‌اي ديگر به سر خودش زد. صداي شليك گلوله‌ها نگهبان را به محل حادثه كشاند و زن و مرد جوان به بيمارستان منتقل شدند. در تحقيقات مشخص شد كه اين زن و شوهر از مدتي قبل با يكديگر دچار اختلاف شده بودند و حتي از داخل كيف مرد جوان چند قرص برنج كشف شد كه نشان مي‌داد او با تهيه اين قرص‌ها قصد خودكشي داشته است.

در اين حادثه، مرد هفت‌تيركش و همسرش دچار مرگ مغزي شدند و چند ساعت بعد مرد جوان جان باخت. زن اما هنوز زنده بود و اقدامات درماني روي وي در حال انجام بود. تيم پزشكي پس از انجام آزمايشات مختلف و اقدامات درماني پي بردند كه سطح هوشياري اين زن به 3رسيده است و اين يعني ديگر اميدي به بازگشت وي نيست. با اين حال او همچنان در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري بود تا اينكه صبح ديروز نبض او از حركت ايستاد. با مرگ وي پرونده اين حادثه كه پيش روي قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي بود، بسته شد.

در همين حال پدر مردي كه دست به اين تيراندازي زده است، در گفت‌وگوي تلفني با همشهري گفت: ما در شهرستان زندگي مي‌كنيم و پسرم به همراه همسر و دختر 8ساله‌شان در تهران بودند. چون دور بوديم خيلي از زندگي آنها خبر نداشتيم اما مي‌دانستيم مدتي است دچار اختلاف شده‌اند. مثل همه زن و شوهرها كه ممكن است با هم اختلاف داشته باشند.

دقيقا نمي‌دانم اختلاف‌شان بر سرچه بود اما شنيده بودم كه مدتي پيش عروسم در دادگاه خانواده درخواست طلاق داده است اما پسرم عاشق همسرش بود و راضي به جدايي نبود. عروسم برادرزاده‌ام بود و آنها دخترعمو و پسرعمو بودند. ما از اين حادثه خيلي متاثر شديم. هنوز هم در شوك به‌سرمي‌بريم و باورمان نمي‌شود كه پسرم اينچنين به زندگي خود و همسرش پايان داده و نوه‌مان را بي‌پدر و مادر كرده است. نوه ما هم‌اكنون نزد خانواده مادري‌اش است و ما عزادار هر دوي آنها هستيم.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------