مرگ مرد شیشه ای در کمپ/ پرونده به دادسرای شهریار رفت



سقوط مرد شیشه ای از روی تخت محل استراحتش در کمپ ترک اعتیاد مرگ وی را رقم زد و با تکمیل تحقیقات درباره مرگ وی پرونده برای بررسی به دادسرای شهریار ارسال شد.

به گزارش مهر ۲۷ اسفند ماه سال گذشته ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر در جریان مرگ مرموز مرد ۵۱ ساله ای به نام بهرام در بیمارستان رسول اکرم (ص) قرار گرفتند و ماموران در تحقیق از مسئولان بیمارستان پی بردند که مردی از کمپ ترک اعتیاد به بیمارستان انتقال داده شده است.

با اعلام این خبر بلافاصله ماموران با حضور در کمپ ترک اعتیاد در شهریار پی بردند که حسین با افتادن از روی تخت دچار خونریزی مغزی شده که پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

برادر متوفی در تحقیقات به ماموران گفت: برادرم ۳ بچه داشت و پدر و مادرم نیز در همدان زندگی می کنند و او به خاطر اعتیادش به شیشه برای همسر و بچه هایش ایجاد مزاحمت می کرد تا این که پدرم تصمیم گرفت برای پایان دادن به این ماجراها برادرم را به کمپ ترک اعتیادی در باغستان شهریار ببرد و بهرام از روز ۴ اسفند ماه تحت نظر قرار گرفت.

وی افزود: تخت های کمپ ترک اعتیاد ۳ طبقه بودند که برادرم در زمان خواب از بالای تخت که حفاظ نداشته به پایین افتاده و همین باعث مرگش شده است.

بنا به این گزارش، این پرونده ابتدا دردادسرای امور جنایی تهران مورد بررسی قرار گرفت اما با توجه به اینکه محل حادثه مرگبار در شهریار بوده است بازپرس سعید احمدبیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران بنا به ماده ۱۱۷ قانون دادرسی کیفری، پرونده را برای  ادامه تحقیقات در اختیار دادسرای شهریار قرار داده است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------