سرقت مسلحانه از یك طلافروشی در گالیكش



چهار سارق مسلح اقدام به سرقت از یك طلافروشی در شهر گالیكش در شرق استان گلستان در ساعت 21 سه شنبه شب كردند.

به گزارش ایرنا، سیدعبدالحمید كریمی دادستان عمومی شهرستان گالیكش با تایید این سرقت مسلحانه گفت : به دنبال وقوع این سرقت ، نیروهای انتظامی وارد عمل شده و به دنبال دستگیری عوامل سرقت هستند.


شاهدان عینی سرقت می گویند : حدود ساعت 21 سه شنبه شب چهار سارق مسلح ، مغازه طلا فروشی واقع در جنب مسجد جامع شهر گالیكش مورد دستبرد قرار دادند.


به گفته این شاهدان، یكی از سارقان پشت فرمان اتومبیل نشسته و یك نفر دیگر از آنان اقدام به بستن مسیر جاده گنبد به سمت مشهد كه از داخل شهر می گذرد، كرده است.


دو نفر از سارقان نیز وارد مغازه طلافروشی شده و یكی از آنان، افراد حاضر در مغازه را كه سه نفر بوده اند با اسلحه تهدید وسارق دیگر با شكستن شیشه ویترین اقدام به سرقت طلاهای موجود در مغازه كرده است .


به گفته شاهدان عینی ، سارق مسلحی كه اقدام به بستن خیابان كرده بود، مرتب اقدام به تیراندازی هوایی كرده و باعث رعب و وحشت مردم شده است.


شاهدان عینی مشخصات خودرو سارقان را رانای سفید رنگ با پلاك ایران 12(مشهد) اعلام كردند و گفتند ، تمامی سارقان با زدن نقاب، صورت خود را پوشانده بودند.


هنوز از مقدار طلای سرقت شده اطلاع دقیقی به دست نیامده ولی گفته های مردمی حكایت از سرقت بین 10 تا 20 كیلوگرم طلا از این مغازه دارد.


شهر گالیكش مركز شهرستان گالیكش در شرق استان گلستان و در مسیر جاده بین المللی مشهد - تهران واقع و فاصله آن از گرگان مركز استان گلستان حدود 120 كیلومتر است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------