آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

عامل ایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعی دستگیر شد



رئیس پلیس فتا آذرباییجان شرقی از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "كوره بلاغی"  گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فرد یا افراد ناشناسی در یكی از شبكه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر و درج مطالب توهین آمیز علیه او و خدشه دار نمودن وجهه اجتماعی اش كرده اند موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران این پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: با بررسی های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم كارشناسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

 این مقام انتظامی با بیان اینكه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را انتقام وخصومت شخصی  از فرد شاكی عنوان كرد تصریح کرد: نامبرده جهت سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 وی ادامه داد: شبكه های اجتماعی تلفن همراه ابزاری مفید و خطرناك می باشند كه حضور ناآگاهانه و بدون رعایت اصول ایمنی كاربران در این فضا، آسیب های فراوانی به دنبال خواهد داشت.

رئیس  پلیس فتا استان آذربایجان غربی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی‌كه شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مكالمه را ادامه ندهند.و همچنین به افرادی  كه در  فضای مجازی  وشبكه های اجتماعی اقدام به مزاحمت علیه شهروندان می نمایند، هشدار داده می شود  طبق قانون جرایم رایانه ای با آنها برخورد خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------